Gå til innhold

Trenger tilbakemeldinger på fargesammensetninger og banneret

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Yes, folkens jeg har lagd en nettside. Bare så det er sagt, jeg er en amatør på området.. :) Jeg vil gjerne ha kritikk på fargevalg, banner osv.. Alt mottaes med takk!! :)

Link.

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du har linket til den siden før en eller annen gang, jeg har i alle fall sett den før. Ser at du har gjort noen forandringer på banneret og tittelen på siden, men jeg må si at jeg synes banneret så bedre ut før. Eneste forbedring jeg kan se er at det er en annen farge på "Siste Innlegg"-boksen til venstre :)

Jeg syntes fontvalget og måten du har gjort teksten i banneret virker mer feit enn slank.
Hmm.. tror ikke jeg skjønner hva du prøver å si her..? :ermm:

Tror nok han mente det ironisk. Teksten ser litt "feit" ut, men siden heter Slankefourmet ... :p

Lenke til kommentar

Ganske plain og grei side, men jeg ville laget headeren like lang som innholdet på siden, eller rettere sagt; lengden på siden, og så ville jeg absolutt laget en ny header. Noe mer stilrent og behagelig å se på. Kanskje du også kan prøve med en annen fontfarge? Føler det stikker litt i øynene nå. Gjerne prøve med en annen font også? Men merk mine ord, prøve(!) Eksprimenter litt :) Så kanskje du kommer opp med noe som er enda bedre?

Men jeg syns du er flink jeg da, til amatør å være. Jeg er selv ganske amatør og syns du er mye flinkere :)

Lykke til videre med siden din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...