mushi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Bilen jeg har nå skal snart pusses opp, og da trenger jeg en bil til. Har titta litt rundt, men kan ingenting om modeller laget etter 1990 Den skal koste under 100k og har noen kriterier. - Japansk - Forholdsvis billig forsikring - Liten (ikke sedan eller stv.) - Under 0,8 liter på mila - Tøff - Hadde vært fint med noe reaksjon når jeg trykker på gasspedalen - Bensin 4wd er ett pluss! Hater å måke snø. Håper noen kan hjelpe meg! Endret 17. september 2008 av mushi Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Noe i denne duren du tenkte på? Eller er MÅ det være japansk? Edit: Eller kanskje et lite sjarmtroll? Endret 17. september 2008 av rublings Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 MÅ være japansk ja. Nazistål kommer ikke inn i min gårdsplass. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva med Jimny da? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Subaru Justy! Flott liten japse med firehjulstrekk og lavt forbruk. Litt sjeldne de gamle modellene, men veit ikke hvor mye du vil legge i dette. Ikke akkurat noen racerbil med sine 1.2 liter under panseret, men man kan ikke få alt. Lykke til! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Justyen skal tittes på Den har jeg ikke vurdert engang før. Jimny er ikke helt min gate. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Justyen skal tittes på Den har jeg ikke vurdert engang før. Jimny er ikke helt min gate. Lykke til med søk og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå