Pizzaen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei Leste denne guiden og der sto det at jeg trenger 3DMark for og teste om klokken min er bra, men står at 3DMark bare funker i Vista. Så, noen som vet om et lignende program som funker i Xp ?? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 3Dmark vantage funker bare i vista (tror jeg, har ikke prøvd 06 i XP). Prøv å laste ned 3Dmark06 (leste bare #1 post så sorry om jeg tar feil ) Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei Leste denne guiden og der sto det at jeg trenger 3DMark for og teste om klokken min er bra, men står at 3DMark bare funker i Vista. Så, noen som vet om et lignende program som funker i Xp ?? 3Dmark vantage funker bare i vista, men tidligere 3Dmark (f.eks: 06) funker i XP. Men du kan også prøve Aquamark3 3Dmark06 er mye brukt i xp Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Takker, holder på og laste ned 3Dmark06 nå (Programet er på hele 500 mb :O) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 ja, men etter du har installert det er mappa på runt 1 gig :O det syens jeg er rart Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) ja, men etter du har installert det er mappa på runt 1 gig :O det syens jeg er rart Komprimert vett... Endret 21. september 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå