Porcelina Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hmm, må høre om det er flere med Chess som har hatt problemer de siste dagene... - Jeg sliter med å ringe ut / motta samtaler.. både når jeg ringer ut og når noen prøver ringe meg, kommer det bare beskjed om at nettverket er opptatt? - Sms er utrolig upålitelig det også.. nå ramlet det inn 11 sms fra de to siste dagene, alle kom samtidig Noen fler som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jeg har Chess, har ikke opplevd noe som helst. Det du opplever kan være område der du bor, noe galt med netcom dekningen i området? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke uvanlig at nettet sliter periodisk. Men har du 3G og GPRS aktivt hele tiden? Lenke til kommentar
illbeback Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har hatt en del problemer i det siste, om at folk som prøvde å ringe meg fikk den beskjeden du snakker om, eller om at SMS aldri kom. Jeg ringte selksapet og de sa at de hadde registrert (mulig jeg misforsto) at telefonen min mister forbindelser med nettet. Jeg hadde hatt den samme mobilen i to år, så kanskje det var det pluss noen møter med gulvet. Nå ser det ut til å fungere bra med den nye mobilen. Uansett sliter Netcom med sitt nettverk nå for tida... Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Uansett sliter Netcom med sitt nettverk nå for tida... Hvilket grunnlag har du for og si dette? Hva basserer du dette på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå