Gjest Guest_linn_* Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Om man dør med stiv penis, vil den forbli stiv selv etter man er død? Og hvis.. for hvor lenge? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg tviler på at penis forblir stiv etter man dør, ettersom blodet ikke blir holdt "inne" Hvis den er stiv etter døden blir det nok ikke lenge. Så at du rekker en kjapp en er lite mulig edit: skirveleif Endret 17. september 2008 av Chris93 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 tviler med at man kan dø med stiv penis. kroppen er nok ganske rask med å prioritere blodet andre steder. penisen er forresten ett svamp-legme, som er avhengig av trykk i blodet for å holde seg oppe, dette trykket forsvinner når man dør Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor lurer du på dette? Lenke til kommentar
Gjest Guest_linn_* Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvorfor lurer du på dette? Jeg luret på dette bare fordi jeg og et par kompiser snakket om nekrofili (er det ikke det det heter) isåfall.. å da begynte vi å diskutere vidt om dette, og vi begynte jo og lure.. men det er jo fullt mulig å dø med stiv penis. det er flere tilfeller der mennen har dødd under samleie og fruen ikke har lagt merke til noe med det første og fortsatt akten. For når man dør siger jo ikke blodet ut med det første siden kroppen ikke pumper og kan prioritere blodet andre steder. NEI jeg er ikke ute etter info sånn at jeg kan "ri" døde menn, jeg er ikke sjuk:p Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Minner om reglene for gjesteposting her i helsekategorien. Da denne tråden ikke er noe som kan oppleves som gjenkjennende eller sensitivt for trådstarter, stenges tråden. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg