Exozza Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hei, kunne noen vært så greie å sjekke om jeg har gjort rett på disse oppgavene? Oppgaven var å oversette alle de norske setningene til spansk. Har ikke noen som kan sjekke her hjemme, og jeg vil bare være sikker på at jeg ikke har gjort noen store feil før jeg leverer 1.Carla er femten år og hun er fra Sverige 2.Carla es quince años y ella es de Suecia. 3.God ettermiddag, alle i klassen 4.Buenas tardes, todos en grados. 5.Vi har en søster og en bror. 6.Tenemos un hermana y un hermano. 7.Hva liker dere å gjøre? 8.¿Qué hace usted? 9.Fotballaget trener mye. 10. Equipo entrenan mucho. 11.På tirsdag skal jeg på kino med Juan og Paula. 12. El martes voy a el cine con Juan y Paula. 13.I morgen skal vi danse cha cha cha. 14. Mañana vamos a bailamos cha cha cha. 15.Du svinger til høyre og går rett fram til banken. 16. Gire a la derecha e ir directamente al banco. 17.Hvor ligger butikken ”klær og sko”? 18. ¿Dónde está la tienda ”ropa y calzado”. 19.Jeg skal jobbe mye med spanskleksene. 20. Voy a trabajo mucho con español en deberes. 21.Kirken ligger ved siden av togstasjonen. 22. La iglesia está situada junto a la estación de trenes. 23.Hvem er din beste venn? 24. ¿Qué es su mejor amigo? 25.Hei, hvor kommer du fra? 26. ¿Hola, de dónde eres? 27.Jeg skal reise på ferie om en uke. 28. Voy a viajo de vacaciones aproximadamente una semana. 29.Er hun din kjæreste? 30. ¿Está tu novia? Endret 17. september 2008 av Exozza Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå