CustomTP Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvor finner jeg høykvalitets skinnmapper som er i størrelse A3? Mulighet for navn,logo eller initialer trykket i skinnet hadde vært flott.. skal bruke dette til Portfolio.. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 i dag har jeg vært på ARK, libris og eliteFoto... Ingen mapper der.. Lenke til kommentar
veos Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vet ikke om de har i A3, men jeg har en mappe m/ kalender o.l. fra PMI, vet de har litt forskjellig. Eventuelt kan jo du sende en e-post å spør dersom de ikke har i nettbutikken. www.pmi.no Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Vet ikke om de har i A3, men jeg har en mappe m/ kalender o.l. fra PMI, vet de har litt forskjellig. Eventuelt kan jo du sende en e-post å spør dersom de ikke har i nettbutikken. www.pmi.no Takker. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg tror LV har en del mapper av ulikt slag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå