CFM Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tok det en dag jeg var tidlig oppe.. F/8 1/80 sek ISO 250 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Pent. Meget behagelig å se på. Tom Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vakkert. Sylskarpt, stemningsfullt.... Ikke at det er negativt ment, men jeg skulle likt å se en versjon med større vidvinkel, sånn at bjørken ikke blir så dominerende, men at den har litt luft og tåke rundt seg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Meget pent. Kudos for å ikke fjerne de fargeklattene nede til venstre. En svakere person ville ha kvittet seg med dem som om de var blackheads. Det er derfor godt å se noen som ikke er så perfeksjonistisk at han ønsker å vakumpakke verden. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Veldig fint og rolig bilde. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Takker Kan sikkert prøve en gang med litt mer vidvinkel hvid jeg klarer å stå opp så tidlig igjen, men da må jeg nok gå litt lenger unna for det er maks på objektivet mitt (18mm) Endret 17. september 2008 av gilera Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja, henger meg på og sier den var bra estetisk den der. RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Stemningsfulle naturbilder sklir rett inn her, i alle fall når de er såpass bra som dette. Skal jeg virkelig være pirkete, så er det litt problemer pga svært stor kontrast mellom grein og himmel der greina stikker opp over åsen i bakgrunnen. Men ikke noe å lage et stort nummer ut av egentlig. Tok det en dag jeg var tidlig oppe.. Det er vel en av grunnene til at jeg tar få slike bilder. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Rett og slett et herligt bilde! BRAVO! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Var tøft bilde, skulle også vært A menneske:) Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 For et utrolig fint bilde! Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Veldig fint, Sylskarpt. Om du vill prøve en annen versjon ville jeg sett en SH versjon med litt korn, så blir det litt sånn Dødes kjern stil over det MEN, VELDIG FINT SOM DET ER!!.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Utrolig pent bilde! Men som nevnt oppe i tråden her, ville jeg valgt litt annen komposisjon. Videre zoom, men bjørka plassert litt mer nede i sidene (gylne snitt). Eller kanskje liggende format, men bjørka helt ut til høyre side. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Mystisk og nydelig. Hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Nimrag Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det meste er vel allerede sagt. Utolig stemningsfullt bilde, absolutt noe jeg kunne hengt på veggen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Takker for hyggelig kritikk Har faktisk en liggende versjon som jeg kan legge ut senere i dag.. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dette syns jeg egentlig var skikkelig lumpent gjort! Å gjøre oss som slåss med den varme dynen, og taper, hver gang det er planer om litt tidlig naturfoto så til de grader oppmerksomme på vår egen karakterbrist. Makan! Bildet er flott og er en fin inspirasjon til å ta en Bjarne-Håkon og komme seg opp om mårran. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nydelig bilde, liker stemningen det gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå