Betongmannen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ja, det er veldig mye fram og tilbake akkurat på hva som kom først av de to. Fant bl.a denne: Metal Gear Number of players: 1 Difficulty: Hard Platform: MSX, NES Released: July 7, 1987 (MSX2 - Japan) May, 1988 (NES - U.S.) fra: http://www.classicgaming.com/metalgear/games.html Men det er sikkert en del andre sider der ute som mener noe annet :-? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ja, det er veldig mye fram og tilbake akkurat på hva som kom først av de to. Fant bl.a denne: Metal Gear Number of players: 1 Difficulty: Hard Platform: MSX, NES Released: July 7, 1987 (MSX2 - Japan) May, 1988 (NES - U.S.) fra: http://www.classicgaming.com/metalgear/games.html Men det er sikkert en del andre sider der ute som mener noe annet :-? DA ble vi i hvertfall en form for enige da ! :wink: Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har spilt metal gear til nes tenk, så hvorfor ikke være fan???? kan man ikke bli fan etter noen uker??? trur faktisk jeg har metal gear til nes liggende hjemme, men har ikke nes lenger. husker ikke når det kom men det er veldig lenge siden ja. nå skal jeg uansett kjøpe meg substance, bare jeg får lønning.hwhehhehe Lenke til kommentar
Agres Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Substance rocker da Noen andre her som har det? Er mange forbedringer i selv Sons Of Liberty delen også. Blant annet er Thermal Goggles som de er i Splinter Cell og vaktene kaster Flashbang og bruker hagle. Spillet er blitt mer utfordrenede. I tillegg er jo VR delen sinnsykt morsom. Til nå har jeg klart 100% på Raiden og 65% på Ninja-Raiden. ikke spilt noe på snake ennå. Sparer det beste til slutt Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Jeg har spilt mg til nes jeg da, men det er jo en del år siden!! man kan vel være en fan selv etter et par uker! liker man noe veldig godt er det slett ikke umulig. caitlin Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Agres: Jeg gleder meg til jeg får tak i substance! det høres bra ut!! Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Agres: Jeg gleder meg til jeg får tak i substance! det høres bra ut!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Huff, skal vi leke hermegåsa? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har lurt litt på Substance I med... Skal ned og kjøpe det i morgen hadde jeg tenkt (Xbox) ....Men jeg lurer litt på Panzer Dragoon Orta også... Decisions, decisions, decisions ....Overbevis meg? Har spilt MGS på PSX og GBC men bare såvidt testa SOL da jeg ikke har PS2 selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå