ArmenMinAU Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei Har de siste dagene hatt det litt merkelig. Jeg er utrolig lite sulten. Vanligvis er jeg veldig sulten og kan gjerne spise ofte når jeg kjeder meg. Jeg blir gjerne litt kvalm av å spise. Har spist så utrolig lite de siste dagene. I tillegg fryser jeg litt, og sover dårlig. Rastløs i tillegg. Noen som vet? Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei Har de siste dagene hatt det litt merkelig. Jeg er utrolig lite sulten. Vanligvis er jeg veldig sulten og kan gjerne spise ofte når jeg kjeder meg. Jeg blir gjerne litt kvalm av å spise. Har spist så utrolig lite de siste dagene. I tillegg fryser jeg litt, og sover dårlig. Rastløs i tillegg. Noen som vet? Mye du tenker på kanskje? kjærlighetsproblemer? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Mulig. Småforelska, men avstanden gjør meg usikker. Kan det være noe sånt? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Helt klart. Om du går rundt og tenker på h*n, og samtidig er usikker, så er det nok til at du "glemmer" å bli sulten. Det samme gjelder at du blir rastløs foresten. Det at du fryser derimot er nok noe annet. Endret 17. september 2008 av Steina Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Helt klart.Om du går rundt og tenker på h*n, og samtidig er usikker, så er det nok til at du "glemmer" å bli sulten. Det samme gjelder at du blir rastløs foresten. Det at du fryser derimot er nok noe annet. det vil jeg tro er en logisk forklaring..avstandsforelskelse gjør mye rart med en tro meg, har en kamerat som har gjennomgått mye pga det. det å tenke på en ting veldig mye, gjør at man lett glemmer annet, feks spise det at du fryser kan feks skyldes at du rett og slett bare ikke er i form pga at du ikke har spist noe særlig de siste dagene kroppen trenger næring vettu.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jammen er så utrolig lite godt med mat osv Lite sugen på frokost om morgenen osv. Glad om det kun er litt forelskelse Endret 17. september 2008 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ehm. Du bør vell egentlig ikke satse på at det er kjærlighetsproblemer. Kan være ALT annet også. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Andre ting det kan være da, iNeo? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hei. jeg har samme problemet. og fant nettopp http://www.ung.no/mat/1992_Blir_du_ofte_sl...tr%C3%B8tt.html det er akkurat sånn det er for meg. kansje du kjenner deg igjen og? etter jeg dimma fra militæret for 2 mnd siden, der jeg ble fora hver dag 3-4 ganger var det på leil. jeg sitter nå, på dagpenger og er totalt slapp og ubrukelig om dagen. matvaner fra helvete og spiser ekstremt lite, orker ikke mat. har og lurt på om jeg har blitt syk i det siste. fra og med imorra skal jeg begynne med frokost. får håpe det er det som feiler meg Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Nei, bare distansesorg desverre Lykke til anywayys.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå