mjo101 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei. Var i dag å så på en 1995 mod mazda 323 1,8 et eller annet.. bilen er gått 230 000 men er faktisk strøken med mye diggbart utstyr som el vinduer, lettmetall felger, liten spoiler og et bra anlegg.. alle servicer er tatt.. Bilen har hatt 1 eier fremtil januar 08 . Denne skal jeg få for 15 000 ,- av en bekjent .. Er dette et bra kjøp tror dere? Haster litt .. Takk for svar..:! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mazda er kjent for å lage driftssikre biler, og 323 er ingen unntak. Bare husk å kikke etter rust før du kjøper den. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Virker som en veldig bra pris hvis den er strøken. Og ja, det er en god bil når det kommer til driftsikkerhet, bensinforbruk og jeg syns motoren er ganske kjapp Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Bilen er nærmest fri for rust. eneste er litt foran på venstre dør. Grunnen til at jeg får den billig er at min far sinn kompis har en bilbutikk å denne kom i innbytte. Bilen gikk relativt bra syntes jeg for å være en 1,8 l Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har nesten samme bil selv, bare "F" utgaven. Motoren overasket meg også. Kommer noe fælt når den får litt turtall. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Har nesten samme bil selv, bare "F" utgaven. Motoren overasket meg også. Kommer noe fælt når den får litt turtall. Vet du hva det er i forsikring uten kasko osv ? omreg å årsavgift? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du snakker om BA eller BG utgaven nå forresten`? Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Vet ikke hvilken type den er.. er hvertfall en sedan ... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 BG, BA og BJ er forskjellige typer Det går på alder. Dette er en BG: Dette er en BA: Og dette er en BJ: Tror du snakker om BA, og denne kan jeg si det ikke er høy forsikring på. Så lenge du passer på rusten har du en flott bil Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Er en ba. har handlet nå å bilen er klar for å hentes i morgen ettermiddag =) takker for alle svar Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bare hyggelig bare å sende pm om du har flere spørsmål om bilen, kanskje jeg kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå