Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan noen hjelpe meg!?

Anbefalte innlegg

heihei. :!:

Jeg er ei jente som har vært forelsket i en gutt i snart, ja, snart to år. Og på de årene har jeg klart å bli god venn

med han. Han visste ikke før et halvt år etter at jeg først traff han at jeg er helt på knærne etter han.

jeg har, for lenge siden, forklart han hvordan jeg føler for han å at jeg ikke bare ønsker å være vennen hans.

Han har vært veldig forståelselsfull å vil at vi skal være venner men ikke noe mer. men jeg klarer ikke å bare være venn med han. jeg kan ignorere han å slutte å ha kontakt for å desperat prøve å glemme han, men saken er den at jeg vil ikke! xD dessuten går vi på flere aktiviteter sammen å henger med samme vennekrets... burde jeg gi opp alle

aktivitetene jeg elsker og vennene mine fordi jeg ikke klarer å være rundt han uten å være mer enn venn!? hjelp meg!! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv deg på han, om det ikke går så går det ikke, men da har du hvertfall prøvd og da er det lettere å komme over han. Jeg har vært der du er nå, bare enda lengre enn to år(patetisk, men sant). Lykke til.

Ok, takk =) men jeg kan vel ikke prøve meg på han om han ikke er interresert? :S

selv om han flørter og erter meg HELE tiden fordi han vet jeg er forelsket i han... xD

Lenke til kommentar
Prøv deg på han, om det ikke går så går det ikke, men da har du hvertfall prøvd og da er det lettere å komme over han. Jeg har vært der du er nå, bare enda lengre enn to år(patetisk, men sant). Lykke til.

Ok, takk =) men jeg kan vel ikke prøve meg på han om han ikke er interresert? :S

selv om han flørter og erter meg HELE tiden fordi han vet jeg er forelsket i han... xD

Da kan du late som du trekker deg tilbake og bli litt "kostbar". Dersom DET ikke vekker interessen hans, vil han ikke bli din heller. Tipset er at mange gutter/menn LIKER å jage litt - altså at de må jobbe litt for å oppnå deg :)

Lenke til kommentar

Som mann må jeg bare få si at ikke alle menn vil jage.

I og med at dere er venner går jeg utifra at dere kjenner hverandre relativt godt og kommer greit overens. Så, du vil at forholdet skal får mer romantikk/intimitet/sex/whatever. En løsning kan jo være å være på samme fest og så bare kysse ham og se hvor det leder. Vil han ikke kline med deg når han er halvfull så har du nok ikke noe håp uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Som mann må jeg bare få si at ikke alle menn vil jage.

I og med at dere er venner går jeg utifra at dere kjenner hverandre relativt godt og kommer greit overens. Så, du vil at forholdet skal får mer romantikk/intimitet/sex/whatever. En løsning kan jo være å være på samme fest og så bare kysse ham og se hvor det leder. Vil han ikke kline med deg når han er halvfull så har du nok ikke noe håp uansett.

Hei :) I min vennekrets så er det så mange som drikker. verken han eller meg gjør det. Jeg har tenkt på det å kysse han i en veldig god stund nå og jeg ser han jo minst en gang hver helg, vi har til og med snakket om det. Men jeg er ganske så flau når det kommer til sånne ting. verken meg eller han har noen gang kysset heller så det er kanskje til min fordel for da vet han ikke om det er godt eller ikke. men jeg tror kanskje at om jeg kysser han så vil han oppdage om han har følelser for meg eller ikke. er dette en sjanse jeg burde ta? Takk for innleggene! :D de hjelper meg veldig. har aldri opplevd noe sånt som dette før så jeg trenger råd ;)

Lenke til kommentar

Da kan du late som du trekker deg tilbake og bli litt "kostbar". Dersom DET ikke vekker interessen hans, vil han ikke bli din heller. Tipset er at mange gutter/menn LIKER å jage litt - altså at de må jobbe litt for å oppnå deg :)

tro meg, jeg har prøvd å være kostbar, holder faktisk på med det nå. Men det er ikke lett! :( for alt jeg vil, er jo å være rundt han hele tiden. nesten hver gang jeg ikke er det føler jeg at jeg mister pusten. Og jeg får spiseforstyrrelser og negativ stemning til familien min..

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...