simentp Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 hei =) jeg lurte på om det går ann og ta en to delt usb kabel og koble en i xbox-en og en i dataen og bruke dataen som lagrings enhet? evt, jeg spiller jo halo3.. kan jeg laste ned nye map og lagre det på en exstern hard disk? håper på raske svar.. Mvh simen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nei det kan du ikke. Du kan bare lese av mediafiler fra eksterne disker. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 åhh... finns det andre metoder å lagre spill å sånn på da utenom å ha en xbox harddisk da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 åhh... finns det andre metoder å lagre spill å sånn på da utenom å ha en xbox harddisk da? Memmorycard, men det har ikke plass til så mye, og koster en liten formue Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har, i alle fall i teorien, mulighet til å koble min Xbox360 harddisk til min PC og overføre savedata fra xboxens harddisk over på PC'en på den måten, Men for å få til det måtte jeg modde den (Nærmere bestemt: åpne konsollet, og dermed bryte garantien, for deretter å montere inn et Xeno Topgear.) I tillegg trengs det software på PC'en som kan lese Xboxens diskformat. Og jeg har ikke satt meg detaljert inn i hvilke filer som ligger hvor på Xboxens harddisk så jeg vet ikke noe om hvilke filer som må kopieres over til PCen for å lagre et savegame/demo/spill der. Men jeg antar det er mulig å finne ut av sånt ved å lese litt rundt på nettet? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 ok... men går det ann og få det inn på pc'en uten å ha harddisk fra før? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Finnes det memorycard adaptere du kan kjøpe? Stortsett alt av tilbehør som finnes til xboxen kan du peise i dataen og få det til og virke. Feks Microfonen fra RockBand. Peis den inn og jeg kan bruke den som Mic. Laddekitt til trådlaus... Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 ja, men det gir ikke mer minne... går det ikke an og fåe en dings fra xbox'en til dataen og bruke dataen som minneenhet? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du kan bruke en ekstern-hdd formatert i FAT-32 format til å flytte savegames ol. på, jeg har iallefall gjort det en gang. Ingen hacks eller chips. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 ja men det er bare opp til 4bg ikke sant? hvordan går det? kan jeg laste ned f.eks heroic map pack på halo 3 å spille den med en ekstern harddisk? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 4gb? hva mener du? du kan pakke inn så mye du vil, opp til harddiskens rand om du vil. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 til og med hvis du bruker en f.eks 1tb ekstern harddisk? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ja. Ikke at det ville vært en fordel å formatere en 1tb-disk til FAT-32 da men. Endret 18. september 2008 av PsykoRage Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Litt forvirring ute og går her ser jeg. - Når harddisken er formatert til FAT32 ser Xboxen kun filer som er mindre enn 4GB. - Du kan ikke flytte noe som helst fra eller til Xboxen med ekstern harddisk (uten "haxx" hvertfall) - Data som er tilknyttet 360 (savegames, maps, demoer osv.) kan IKKE lagres på en ekstern harddisk uten videre. Det du kan prøve er å bruke en slik; http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...f0e22f8aeedfddf, det forutsetter at du har en 360-harddisk fra før av da. For å komme rundt grensen på 4GB kan du formatere harddisken til filsystemet HFS+. Har du Mac kan dette gjøres dirkete i OS-et, har du Windows finnes det tredjeparts programvare som formaterer for deg (regner med det samme gjelder Linux). Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 hva hvar det produktet? prøvde og få det opp men det kom bare att produktet ikke fantes? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er dette produktet; http://hardware.teamxbox.com/xbox-360/66/Datel-XSATA/ Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 ok, funker det da eller er det bare søppel? noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå