Dryzz Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er mye spredt informasjon angående dette, og endte opp med en informasjonstråd om Warhawk, så jeg fikk ikke akkurat svarene jeg var ute etter. Ved kjøp av f.eks. Qore på US PSN, går det fint med registrering av norsk Visa, og vil de funke å spille av fra EU account? Samme gleder andre spill om noen har testet. På forhånd, takk for alle svar Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ved kjøp av f.eks. Qore på US PSN, går det fint med registrering av norsk Visa, og vil de funke å spille av fra EU account? Samme gleder andre spill om noen har testet. Ja du kan bruke norsk visa. Ja du kan spille av ALT du kjøper på US accounten inne på EU-accounten. Dette gjelder både spill og Qore episoder. Det eneste du ikke må kjøpe på usstore er addons til spill du har kjøpt i europa. EDIT: Det er forøvrig en annen tråd om dette på samme side som denne... en kar der nevner at GT5P og warhawk ikke kan spilles på eu-accounten om du kjøper på us-account. Men alt jeg har testet av småspill har funket helt fint. Endret 17. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bør heller ikke kjøpte Warhawk eller GT5P på US Storen da det kun er den som kjøper det som får spille det (99% sikker). Men de fleste (om ikke alle) andre spill funker fint på andre kontoer enn der de er kjøpt. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Flott! Da er det jo bare å svi av kortet! Ganske greit når mye av dette er billigere på US PSN om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Flott! Da er det jo bare å svi av kortet! Ganske greit når mye av dette er billigere på US PSN om jeg ikke tar feil Dollarkursen er jo til hjelp også. Og det er null sjanse for stopp i tollen:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå