cybirg Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har et godt, gammelt Asetek Waterchill Extreme-system som skal over i nytt kabinett. I den forbindelse trenger jeg nye slange som passer med push-in niplene som Asetek bruker. Eksisterende slange er 10mm OD/8mm ID, men jeg finner ingen nettbutikker som fører denne dimensjonen. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
avo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har et godt, gammelt Asetek Waterchill Extreme-system som skal over i nytt kabinett. I den forbindelse trenger jeg nye slange som passer med push-in niplene som Asetek bruker. Eksisterende slange er 10mm OD/8mm ID, men jeg finner ingen nettbutikker som fører denne dimensjonen. Noen som har forslag? Clas Ohlsson Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Ikke verre altså Skal sjekke der, takk skal du ha. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er dette en stiv slange du må ha? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ikke nødvendigvis helt stiv, men den må være stiv nok til å ikke lekke når den brukes i push in-nippler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå