BonoU2 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg tok systemgjenoppretting på pc'en tidligere i dag, men etter har det dukket opp et par problemer angående internett: Jeg kommer ikke inn på internet explorer. Når jeg prøver, så dukker det opp en feilmelding om at jeg er frakoblet, så da trykker jeg selvsagt på 'koble til'-knappen, men da får jeg opp en melding hvor det står Ekstern tilkobling, også må jeg skrive inn brukernavn og passord. Men jeg har ingen av delene, så vidt jeg vet hvertfall. Trengte aldri det før! Men jeg kommer inn på Firefox :S Men der også får jeg en lignende feilmelding opp etter hvert, et eller annet om Ekstern tilkobling. Men den går ann å lukke, og fortsette på Firefox. Men jeg får ikke oppdatert anti-virus! Jeg har Norton, og når jeg trykker på 'Kjør LiveUpdate' så dukekr den samme feilmeldinga som når jeg prøvde å åpne Internet Explorer opp. Så noe er jo åpenbart galt her! Kan noen hjelpe? Endret 17. september 2008 av BonoU2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå