FpsStu Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg elsker sånne 2d spill der jeg og kanskje en co-op er et fly hver, så flytter skjermen seg neddover og vi ser oven ifra og ned... Mens vi flyr skal vi skyte saker som kommer imot oss som kan skyte tilbake, og av og til, så kommer sånne bonus saker som oppgraderer våpenet eller skjoldet... HVA HETER SÅNNE SPILL? Jeg elsker dem!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Laserage Gold er et av dem. Tror dessverre websiden er nede, men jeg kan alltids DCC'e deg det. Det var et annet også. Noe med dameon tror jeg. Edit: Var ikke det du spurte om nei. Uansett, det går vel under arcade/action. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Digger sånne spill jeg også. Takk og lov for Mame32. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Yess, det er digge spill. Husker jeg spillte en del sånne på C64'en og Amiga 500'en. Det er ikke alt som egner seg for 3D, og dette er en av de tingene. Skulle gjerne hadd noen spill med samme "sjelen" nå. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Yess, det er digge spill.Husker jeg spillte en del sånne på C64'en og Amiga 500'en. Det er ikke alt som egner seg for 3D, og dette er en av de tingene. Skulle gjerne hadd noen spill med samme "sjelen" nå. Det er jo det du bruker emulatorer til da. Men, få navnet på noen skikkelig bra sånne spill da. Gjerne sånne du fant i arcade haller rundt om i Norge. :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vertikalt skrollende shoot'emup. Typisk arcade-spill, det der. Veldig kult. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 PC versjonen av Raptor: Call of the Shadows (3dRealms) synes jeg fortsatt eier alt annet i samme genre. Bare 1-player dog... Auto-aiming minigun rocker =) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Tyrian kan spilles co-op. Lyddelen er lei å få til på nye kort, men WDM-sound fungerer. Ligner mye på Raptor. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det norske spillet Interforce (mange år gammelt) passer vel i en sådan sjanger. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det norske spillet Interforce (mange år gammelt) passer vel i en sådan sjanger. Kanskje Interpose du mener? Styggbra spill, men kul umulig å få til å kjøre på noe annet enn ren dos. :-( Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Om du skal ha grov morro i en liten/medium lang periode vil jeg anbefale Liero Renspikka worms action i 2d, første 100 gangene er det så vanvittig underholdende, selv om det er skikkelig dårlig blir du liksom bare hekta foran pc skjermen.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 interpose må være et av de beste spillene som kommer fra norge! Synd jeg ikke får det inn på maskina mi lenger. Ellers er raptor også et rimlig fett spill. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Herregud så mye off-topic som blir posta her! Sågar moddisene poster off-topic (jeg også nå). Gr, fikk bare så trang til å si det. Beklager. Shoot'em up er det vel ikke? Vill heller kalle Duke Nukem, Doom osv, for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå