Hrodebert Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Ler så jeg nesten griner av et par av debattene, men måten han snakker på virker lite seriøs, men folk er forskjellige Uansett jæskla show! E: Youtube Endret 19. september 2008 av roberteh Lenke til kommentar
TurboTim Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Var morsomt første gang, men blir bare så utrolig useriøst. HAHAHAHA!!! Han virket som en ivrig sjel Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 TurboTim: Du vet du kan legge You Tube filen i posten din? Lettere en og måtte klikke seg fram til filen Bare et tips! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Norske tv-debatter er sirkus og ikkeno annet. Jeg swapper fortere enn du kan si drittdebatt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg hater Trude Teige. (Tabloid) Mer talentløs ordstyrer skal du lete lenge etter. Hun tar parti i saken, spør latterlige spørsmål og er generelt forstyrrende for debatten. Landstinget har jeg noe mer sansen for, men synes fortsatt ikke det er helt i toppen. THE DAILY SHOW MED JOHN STEWART! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 The daily show er ikke et debattprogram ... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 The daily show er ikke et debattprogram ... Nei, jeg er klar over det. The daily show er derimot genialt. Det er all politikken jeg trenger. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kan like gjerne se Løvebakken på NRK1 da, like useriøst som The Daily Show Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nei, synes Løvebakken ikke har noe for seg. The Daily Show liker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå