Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex for første gang, men ?

Gjest folersegrar

Anbefalte innlegg

Gjest folersegrar

Hadde nettop sex med en jente jeg følte meg veldig trygg på, og jeg selv følte meg veldig klar. Hun er kjæresten min og vi har det veldig veldig bra sammen.

Jeg sa jeg følte meg klar og vi gjorde det, men etter en stund så begynte jeg å føle meg litt rar og angret på det.

Pleier det å være slik eller ? Ville at det skulle være perfekt og spesielt, noe det ikke ble, angrer litt nå på det.

Hvorfor er det slik ? Hvordan får jeg denne følelsen til å forsvinne ?

Likte ikke den følelsen i det hele tatt :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Hmm, er ikke snakk om den følelsen av at jeg var dårlig, men at jeg hadde gjort det. Litt rar følelse, sitter liksom i magen enda. Litt sånn angre følelse, men skal møte kjæresten i morgen.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. :) Jeg hadde også en merkelig følelse jeg ikke kjente til. Men etter litt tid, og litt praksis, så forsvinner det. Jeg tror det meste av den følelsen kom fordi det var noe såpass nytt, og at jeg ikke visste helt hva jeg gjorde. At jeg ikke hadde kontroll.

Etter du har prøvd noen ganger til, så tror jeg så absolutt du kommer til å ha mer kontroll og at det føles utrolig herlig.

Jeg tror imidlertid ikke du burde si til din kjære at du tror du føler at du angrer, for da kan det tenkes at hun blir veldig, veldig redd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...