Gjest folersegrar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde nettop sex med en jente jeg følte meg veldig trygg på, og jeg selv følte meg veldig klar. Hun er kjæresten min og vi har det veldig veldig bra sammen. Jeg sa jeg følte meg klar og vi gjorde det, men etter en stund så begynte jeg å føle meg litt rar og angret på det. Pleier det å være slik eller ? Ville at det skulle være perfekt og spesielt, noe det ikke ble, angrer litt nå på det. Hvorfor er det slik ? Hvordan får jeg denne følelsen til å forsvinne ? Likte ikke den følelsen i det hele tatt :/ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvor gammel er du, henne osv? Kanskje du ikke føler deg helt fortrolig med følelsen av å være "ett hakk" eldre. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er sånn som fort kan skje det, jeg tror beste løsningen er å snakke med henne om det. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Første gang er utrolig rar og klomsete, værtfall min... Tenkte ikke på stilling eller noe, bare inn og ut, var bare rart Lenke til kommentar
Gjest trådstarte Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hun er 16 og jeg 16, begge går på VG1. Det var bare helt utroolig herlig, men samtidig litt rart, uansett, det var veldig veldig godt (og kort). Lenke til kommentar
krize Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Når det er første gang (samme hva man gjør) sp er det litt stress... Trene og stå på er stikkord her. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hmm, er ikke snakk om den følelsen av at jeg var dårlig, men at jeg hadde gjort det. Litt rar følelse, sitter liksom i magen enda. Litt sånn angre følelse, men skal møte kjæresten i morgen. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe, jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg hadde også en merkelig følelse jeg ikke kjente til. Men etter litt tid, og litt praksis, så forsvinner det. Jeg tror det meste av den følelsen kom fordi det var noe såpass nytt, og at jeg ikke visste helt hva jeg gjorde. At jeg ikke hadde kontroll. Etter du har prøvd noen ganger til, så tror jeg så absolutt du kommer til å ha mer kontroll og at det føles utrolig herlig. Jeg tror imidlertid ikke du burde si til din kjære at du tror du føler at du angrer, for da kan det tenkes at hun blir veldig, veldig redd. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Når det er første gang (samme hva man gjør) sp er det litt stress... Trene og stå på er stikkord her. Second that, og det absolutt den beste måten for trening, på alle måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå