AIDSface Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva syns dere om at jeg (19 1/2) er sammen med ei jente på 15 1/2 ? Vet at slikt ofte blir sett rart på, så tenkte å høre. Må legge til at vi er veldig glade i hverandre og passer godt sammen litt drøyt men care om dere er glade i hverandre Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kjenner en som er 26, han er sammed med en vennine av meg som er 17 (: De blir jo seff sett rart på, men de bryr seg ikke. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Så lenge det er lovlig er det greit, men i dette tilfellet er det jo ikke det og da får pipen en annen lyd. Vent til kvinnfolket er 16. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde vært bedre med 20 og 16, for da har du ikke loven å tenke på. Med 19 og 15, så må du være litt mer forsiktig hvem du sier det til. Men hvem bryr seg? Selv er grensa mi på 10 år. Aldersmessig, altså. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Selv er grensa mi på 10 år. Aldersmessig, altså. Kan tolkes litt feil, men jeg ser den. Er enig i at det kan se litt drøyt ut med tanke på at du er ferdig på VGS (eller kunne vært ferdig) og hu driver fortsatt på ungdomsskolen. Men ekte kjærlighet har jo som kjent ingen grenser. Råder deg dog til å ikke gå på trusejakt hos henne enda da det er ulovlig. Dessuten så trengs ikke det hvis det er ekte kjærlighet Og jeg også har det der med "bror 3 år yngre" syndromet... Klarer bare ikke å se for meg jenter på hans alder med meg så grensa mi er foreløpig på ett år begge veier... Men når man runder 20 så kan jo den utvides litt mener da jeg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde vært bedre med 20 og 16, for da har du ikke loven å tenke på. Med 19 og 15, så må du være litt mer forsiktig hvem du sier det til. Men hvem bryr seg? Selv er grensa mi på 10 år. Aldersmessig, altså. Faren hennes bryr seg... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde vært bedre med 20 og 16, for da har du ikke loven å tenke på. Med 19 og 15, så må du være litt mer forsiktig hvem du sier det til. Men hvem bryr seg? Selv er grensa mi på 10 år. Aldersmessig, altså. Faren hennes bryr seg... Ja, foreldrene og politiet bryr seg. Oss superliberale forumbrukere som ikke bryr seg, bryr seg ikke. (Jeg er ikke en av de, nei.) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Må nesten si meg enig med noen andre at jeg syns det er litt drøyt. Hadde vært "ok" hvis hun hadde vært over den seksuelle lavalder, men det er hun ikke. Hadde det vært annerledes om de bodde i Sverige da? Der er seksuelle lavalder 15. Lenke til kommentar
-Gullfisk- Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det virker veldig stort nå.. Og som sagt over her er det jo det med lavalder, men alder har jo ikke så mye å si. Husker selv da jeg var 16 og var forelska, og holdt på med en som var over 20. Dette plagde meg jo veldig, og det ble jo aldri noe forhold ut av det av mange grunner. Men nå som jeg er 19selv og snakker med han nå, så har ikke alderen noe å si lenger, er ikke så stort press på det. Er ikke så mye eldre nå som jeg også er eldre, over 18 hvert fall.. =) Så det kommer helt ann på hvordan du føler det og hvordan du trives med det. Men er greit å tenke på loven også da, så du ikke kommer i noe problemer.. =) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Man kan jo tenke litt andre baner også. Vil du være gammel og se tilbake på ungdommen og vite at du gikk glipp av kjærlighet og et forhold, bare pga alderen? Man lever bare en gang. Dette skal dog brukes med omhu. 12-20 er liksom ikke helt riktig i min bok. Og det kommer også en del ann på dama. Har ho hatt eldre typer før? Er hun "erfaren"? Da kanskje det blir litt annerledes enn med mange jenter på den aldern. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hun har hatt et forhold til en som er to år eldre enn seg selv. Selv om den forskjellen ikke er så veldig stor igjen. Og hun er ganske mye mer moden enn mange av sine jevngamle, og er ikke noen typisk "fjortis".. hehe Jeg hadde ikke sett noen verdi i dette om hun hadde vært så barnslig og naiv som mange på den alderen er. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor bry deg om hva vi mener? Når det gjelder kjærlighet skal du bare tenke på hva du selv mener, der skal man være ego, for det er kun du som kan gi et godt svar på hva du liker og passer sammen med. Så følg ditt eget hjertet og gi faen i hva andre mener om det. Om folk kaller deg pedo bak ryggen din er vel null stress, ihvertfall ikke så stress at det kan veie opp til følelsen av å være med hun du ser på som verdens skjønneste jente Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 2 år er min grense Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) synes ikke aldersforskjellen var direkte krise akkurat.. bare vent til hun fyller år før du "tapper ass'en hennes" så går det bra Endret 18. september 2008 av tommentmn Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Alder har ingenting å si så lenge det er ekte kjærlighet! (Ikke av typen: kjæresten min er eldre, kjører bil og kjøper øl til meg kjærlighet). MEN, og da er det et stort et også. Loven står mellom dere. Du tenker sikkert at det er lugnt å ha sex ettersom begge to er med på det, men du er ikke trygg. For ikke så lenge siden ble en type på 21 år dømt for å hatt sex med sin 15 årige kjæreste. De hadde vært sammen i et halvt år før de hadde sex, og det var jenta som tok initiativ til å ha sex. Fortsatt, gutten ble dømt (Husker ikke dommen, var en ukoselig en hvertfall). Så trå varsomt, lav alder er ikke til å spøke med! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Derfor_* Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kjør på! Ble selv sammen med damen da hun var 16(noen dager før hun ble 17). Selv var jeg 21, og fikk noen kommentarer på det av venner. Nå er hun nesten 18 og jeg 22, og ingen syntes det er rart i det hele tatt. Vi bor sammen også! Eneste du skal være obs på mener jeg er foreldrene hennes. Hold en lav profil, og vis at du er en ok type! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er grensen, men det kommer jo også litt an på vedkomanes oppførsel. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Siden mange velger å poste sånne tråder her, så er det jo tydelig at det er en big deal blant folket. Personlig synes jeg 15 og 19 år er for drøyt. Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hadde vært bedre med 20 og 16, for da har du ikke loven å tenke på. Med 19 og 15, så må du være litt mer forsiktig hvem du sier det til. Men hvem bryr seg? Selv er grensa mi på 10 år. Aldersmessig, altså. seriøst ? wtf.. 10 år ffs.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Siden mange velger å poste sånne tråder her, så er det jo tydelig at det er en big deal blant folket. Personlig synes jeg 15 og 19 år er for drøyt. Jeg synes at det er greit, det er jo 2008. Alt er jo på en måte greit, så lenge begge vil gå inn for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå