Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldersforskjell 19 og 15 år - hva syns dere?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_halla_*

Hva syns dere om at jeg (19 1/2) er sammen med ei jente på 15 1/2 ?

Vet at slikt ofte blir sett rart på, så tenkte å høre.

Må legge til at vi er veldig glade i hverandre og passer godt sammen :)

Endret av Juliess
Forbedret emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når du oppgir alderen inkludert 1/2 , så sier det vel litt om din holdning også ?

Hehe, tenkte bare å være litt presis. Men kan gjerne sløyfe til 19 og 15, eller 20 - 16 dersom det er et problem !

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om skjønner jeg at det er lett å generalisere slike tilfeller, og har forståelse for det.

Må bare få det sagt at jeg har vært sammen med eldre jenter også, men er bare blitt så hinsides forelska i denne jenta ! :)

Lenke til kommentar
4 år er jo ikke den sjukeste aldersforskjellen jeg har hørt om, men hun er jo tross alt mindreårig fortsatt. Hadde virka bedre om hun var 18 og du 22.

Joda, deler også samme syn med deg her. Men nå er det jo på en måte ikke noe å gjøre med heller da ;)

Kan liksom ikke skru fram tida heller :p

Lenke til kommentar
Finn deg noen som er litt mer på din alder mann, det kan jo være ekte kjærlighet i bildet eller så kan det også være at hun bare synes det er "drittfett" å ha en kjæreste som er noen år eldre enn seg selv. I alderen hennes, kan det ofte forekomme.

Så jeg skal finne noen andre på min egen alder, når jeg allerede har funnet en jente jeg er glad i?

Og som jeg med 100 % sikkerhet kan si er glad i meg også.

Lenke til kommentar
Hva syns dere om at jeg (19 1/2) er sammen med ei jente på 15 1/2 ?

Vet at slikt ofte blir sett rart på, så tenkte å høre.

Må legge til at vi er veldig glade i hverandre og passer godt sammen :)

Er dere veldig glad i hverandre så syns ikke jeg det gjør noen ting. Det er 15års forskjell på foreldene mine (de møtte hverandre veldig sent)...

Lenke til kommentar
Finn deg noen som er litt mer på din alder mann, det kan jo være ekte kjærlighet i bildet eller så kan det også være at hun bare synes det er "drittfett" å ha en kjæreste som er noen år eldre enn seg selv. I alderen hennes, kan det ofte forekomme.

Så jeg skal finne noen andre på min egen alder, når jeg allerede har funnet en jente jeg er glad i?

Og som jeg med 100 % sikkerhet kan si er glad i meg også.

Vel du virka litt usikker i posten din, men mener du det dere klikker helt perfekt med hverandre, så kjør på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...