Gjest Guest_halla_* Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hva syns dere om at jeg (19 1/2) er sammen med ei jente på 15 1/2 ? Vet at slikt ofte blir sett rart på, så tenkte å høre. Må legge til at vi er veldig glade i hverandre og passer godt sammen Endret 17. september 2008 av Juliess Forbedret emnetittel Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Synes kanskje aldersforskjellen er litt i drøyeste laget, men nå har jeg en søster som er 3 år yngre enn meg. Det gjør jo at 2 år yngre blir en grense for meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Helt greit, kanskje litt på grensa men det er greit imo. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg synes aldersforskjellen er ganske stor, men jeg er i samme problem som personen over. Har en bror som er 3 år yngre, og gå på jenter på hans alder føles rart ut Lenke til kommentar
nls Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 når du oppgir alderen inkludert 1/2 , så sier det vel litt om din holdning også ? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er litt spesielt, men det viktigste er om det plager deg. Enten om du selv synes det er mye, eller om du plages av at andre mener det. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Etter min mening var det litt mye, gitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Godt poeng med det at alder blir oppgitt i halvår, da er det nok et litt issue ja... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 når du oppgir alderen inkludert 1/2 , så sier det vel litt om din holdning også ? Hehe, tenkte bare å være litt presis. Men kan gjerne sløyfe til 19 og 15, eller 20 - 16 dersom det er et problem ! Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Pffft.. Er dere glade i hverandre, så er det bare å kjøre på. Drit i hva andre mener og sier, det er ikke dem som skal vere sammens med hun. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Når jeg tenker meg om skjønner jeg at det er lett å generalisere slike tilfeller, og har forståelse for det. Må bare få det sagt at jeg har vært sammen med eldre jenter også, men er bare blitt så hinsides forelska i denne jenta ! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 4 år er jo ikke den sjukeste aldersforskjellen jeg har hørt om, men hun er jo tross alt mindreårig fortsatt. Hadde virka bedre om hun var 18 og du 22. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ser for meg at hun synes det er stas å ha en fire år eldre kjæreste, og at du ikke ville hatt den samme sjansen om vi bare gjorde dere like gamle. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Finn deg noen som er litt mer på din alder mann, det kan jo være ekte kjærlighet i bildet eller så kan det også være at hun bare synes det er "drittfett" å ha en kjæreste som er noen år eldre enn seg selv. I alderen hennes, kan det ofte forekomme. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 4 år er jo ikke den sjukeste aldersforskjellen jeg har hørt om, men hun er jo tross alt mindreårig fortsatt. Hadde virka bedre om hun var 18 og du 22. Joda, deler også samme syn med deg her. Men nå er det jo på en måte ikke noe å gjøre med heller da Kan liksom ikke skru fram tida heller Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Finn deg noen som er litt mer på din alder mann, det kan jo være ekte kjærlighet i bildet eller så kan det også være at hun bare synes det er "drittfett" å ha en kjæreste som er noen år eldre enn seg selv. I alderen hennes, kan det ofte forekomme. Så jeg skal finne noen andre på min egen alder, når jeg allerede har funnet en jente jeg er glad i? Og som jeg med 100 % sikkerhet kan si er glad i meg også. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 meh, angår ikke meg, kos deg Lenke til kommentar
Dame83 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva syns dere om at jeg (19 1/2) er sammen med ei jente på 15 1/2 ? Vet at slikt ofte blir sett rart på, så tenkte å høre. Må legge til at vi er veldig glade i hverandre og passer godt sammen Er dere veldig glad i hverandre så syns ikke jeg det gjør noen ting. Det er 15års forskjell på foreldene mine (de møtte hverandre veldig sent)... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Finn deg noen som er litt mer på din alder mann, det kan jo være ekte kjærlighet i bildet eller så kan det også være at hun bare synes det er "drittfett" å ha en kjæreste som er noen år eldre enn seg selv. I alderen hennes, kan det ofte forekomme. Så jeg skal finne noen andre på min egen alder, når jeg allerede har funnet en jente jeg er glad i? Og som jeg med 100 % sikkerhet kan si er glad i meg også. Vel du virka litt usikker i posten din, men mener du det dere klikker helt perfekt med hverandre, så kjør på. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Må nesten si meg enig med noen andre at jeg syns det er litt drøyt. Hadde vært "ok" hvis hun hadde vært over den seksuelle lavalder, men det er hun ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå