fugletiteren Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hvilke spill til ipod touch/iphone syntes du er bra?. lag gjerne en liste med gratis og en med de som koster penger gratis: 1) 2) 3)osv koster: 1) 2) 3)osv har lyst på nye ting på ipoden så lurer edit: kan nå ha med jailbreika:D Endret 30. januar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvorfor ikke jailbreka? Vet ikke om man finner denne på app store, men iSlsk er et fint program Et alternativ til gnutella klientene Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Hvorfor ikke jailbreka? Vet ikke om man finner denne på app store, men iSlsk er et fint program Et alternativ til gnutella klientenenei fant den ikke, men jeg vill ikke jailbreake den fordi når jeg gjore det så gikk bateriet på ipoden fort ut..... det ble myyyyyye dårligere Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Super Monkey Ball (55 kr) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Super Monkey Ball (55 kr)ok Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 mister ipoden batteriet når den blir jailbreaka? (er det noe mer som "går tapt"?) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 mister ipoden batteriet når den blir jailbreaka? (er det noe mer som "går tapt"?) når jeg jailbreaka den så lastet jeg ned myyyye. sånsom NES rooms og ps1 rooms sluker bateriet på 2 sec :S så jeg anbefaller det ikke. men jeg savner mx tube på appstore dumt det ikke finnes på app store Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 men man mister vel ikke batteri enn vanlig vist man hører på musikk f. eks (vist man jailbraker)? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 men man mister vel ikke batteri enn vanlig vist man hører på musikk f. eks (vist man jailbraker)? er ikke sikker, men såvit jeg husker så ja, men det er lengesiden jeg hadde jailbra den. så er ikke sikker. Lenke til kommentar
Bjokko Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dere so har prøvd Super Monkey Ball er det bra?. Jeg skal kjøpe mej Ipod Touch 2G og har tenkt å kjøpe dette spillet Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 jeg har jailbreika den, så da er det greit med det å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå