Gå til innhold

Klassetur til Polen, kjøp av snus?

Ethernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry for at jeg okkuperer tråden din litt nå, Men gidder ikke å lage en ny en da vi lurer på nesten det samme: p

Er det stor sjangs for å bli tatt på tur hjem? Hvis jeg f.eks kjøper et tårn, og har med i baggen. Stor mulighet for at jeg blir tatt?

Nei. Med mindre du oppfører deg rart eller ser mistenksom ut.

Lenke til kommentar
Du er helt sikker på at de selger snuff i polen? :) Overalt eller bare i sånne pakiss-sjapper?

De selger snuff i Polen ja. Vil tro de fleste butikker har det. I Polen kryr det av små kiosker (disse er SMÅ) med blader, sigaretter etc., der er jeg nesten sikker på at de selger snuff. Eventuelt kan du gå innom noe som ligner på en tippekiosk her i Norge.

Lenke til kommentar
Tviler på at du ikke får ha med deg snusen din ut av Norge, selv om du er under 18. Jeg smugler røyk inn/ut bestandig. Og jeg er ikke 18 enda. Men du får nok ikke kjøpt på båten nei.

Joda man får kjøpt på båten uten problem, så nå vil jeg ikke høre noe snakk etterpå om man ikke får det, kjøpte selv ved flere anledninger, og det gjorde så og si alle i klassen min også. Vi var ikke av en den modne sorten, og var bare 14/15 på den tiden. Faktisk så var det enkelte som kjøpte sprit der og.

Endret av Larusso
Lenke til kommentar

Ser at det er mye forskjellige meninger om det går på båten eller ikke. Det er ikke verre enn å prøve, så får vi se. Men tror uansett ikke det blir aktuelt for min del nå. I og med at det var så mye uenigheter om det gikk eller ikkke så kjøpte jeg meg mer enn nok i dag til å ha med :)

Fortsett gjerne diskusjonen, bare gøy å se hva dere har for erfaringer! :)

EDIT:

Er det noen som vet om bussene har uttak til å lade mobil, ipod, pc etc?

Altså ved hver plass? Har kjørt buss før som har hatt oppe ved lysa,

Skal kjøre med Hvite busser om det er relevant :)

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Sorry for at jeg okkuperer tråden din litt nå, Men gidder ikke å lage en ny en da vi lurer på nesten det samme: p

Er det stor sjangs for å bli tatt på tur hjem? Hvis jeg f.eks kjøper et tårn, og har med i baggen. Stor mulighet for at jeg blir tatt?

Nei. Med mindre du oppfører deg rart eller ser mistenksom ut.

Nå er ikke jeg typa som gir best førsteinntrykk heller da: p

Er av Metal-typa, kler meg mest i svart, skinnjakke, langt hår, kjetting, kors osv..

Mange som har fordommer mot slike som meg, noe jeg synes er jævla tullete.. Men, nok OT; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...