Tristus`- Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei. Jeg skiftet passordet på min windows xp home E. når jeg skal logge meg på igjen husker jeg ikke passordet ! går det ann å logge på uten passordet ? HJELP! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 går det ann å logge på uten passordet ? Nei. Dum. Fy. Formatter. Eller finnes det noe lur programvare? Tviler... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det finnes masse lur programvare. 1: I det du skal loge inn, klikker du Ctrl+Alt+Del. Så skriver du Administrator som bruker og skriver inn det passordet du har valgt 2: Finn frem på Windows.no til linkene dems. Gå til "password" eller lignende og dra til den siden. Last ned en diskett som du putter inn under oppstart. Den vil resette administratorpassordet ditt til 12345 (Såvidt jeg husker) Lenke til kommentar
Bruker_PK Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Fat32 eller NTFS?? Bruker du Fat32 kan du boote maskinen med en floppy. Gå inn i c:windowssystem32config og slett sam filene der. ( Skriv del sam.*) Reboot, og velg nytt passord. Funker på win2000 også. Ved NTFS filsystem er det verre, må gjerne ha et tredjeparts program som Winthernal Adminpak eller lignende. Lenke til kommentar
Tristus`- Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 jeg har jo glemt passordet !! jeg kan jo ikke logge på som administrator da ! HJELP Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg har jo glemt passordet !! jeg kan jo ikke logge på som administrator da ! HJELP Jamen så last ned det programmet som resetter admin passordet da! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ta en titt på denne tråden her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...6905&highlight= Den har noen gode svar. Lenke til kommentar
Tristus`- Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 vet du hva det heter ? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ' Fjern en av Jumperene nede på venstre hjørne på HK da vil alle pass fjernes tror jeg .. Les i HK brosjyre eller no Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 'Fjern en av Jumperene nede på venstre hjørne på HK da vil alle pass fjernes tror jeg .. Les i HK brosjyre eller no Ironi håper jeg Lenke til kommentar
Tristus`- Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 jeg har jo glemt passordet !! jeg kan jo ikke logge på som administrator da ! HJELP Jamen så last ned det programmet som resetter admin passordet da! Vet du hva det programmet heter ? Takk... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 http://www.lostpassword.com/windows-xp-2000-nt.htm Hmm, ser at det er en demo verisjon av det bare. Men det tok meg 2 sek å golgle etter det http://www.petri.co.il/forgot_administrato...or_password.htm så ut so et bedre sted Lenke til kommentar
z10an Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 bare å boote med windows 2000 cd og "hecke" administrator passordet ditt! Microsoft tabbe :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 "Password Reset Disk" ...få noen til å lage en slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå