Kiddoo13 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er drit lei 50km/t nå, så jeg skal trimme scootern min. MEN, jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det og har ikke råd til å kjøpe en av dissen gameboy chippene. Kan noen hjelpe meg/gi meg noen tips? Mvh. Kiddoo13 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er drit lei 50km/t nå, så jeg skal trimme scootern min. MEN, jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det og har ikke råd til å kjøpe en av dissen gameboy chippene.Kan noen hjelpe meg/gi meg noen tips? Mvh. Kiddoo13 Første du kan gjøre er å ta plomberingen i variatoren, det er en bølgete skive med 3 skruer i som sitter helt innerst i variatoren. Da har du ca. 70 km/t og aks til en vanlig uplombert scooter. Så chipper du den med gameboy, da blir aksen betydelig bedre, og du holder gjerne 80-90 (avhengig av hvor stor den som kjører er, holder selv 85 km/t) Lånt den bort til en jente som sa at hun hadde ingen problemer med å få den opp i 90.. Ellers er det det som er enklest å gjøre, er jo også ganske enkelt å slenge på Malossi variator for 650,- så øker aks og toppfart.. Forresten, bor du i nærheten av Ålesund? Er enkelte som leier ut disse gameboyene. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Trimming av 50 cc ikke lov, denne stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg