Hansis Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei, kjøpte en lenovo pc (n200) til 4000,- fra komplett i forrige uke, og det tok ikke lange tiden før problemene kom. det som skjer er at på "min datamaskin" viser c: at det er 500mb ledig av 144gb. jeg har kanskje installert programmer og overført litt av hvert til ca 30 gb totalt. når jeg går inn på c: og viser skjulte filer og alt, merker alt og trykker egenskaper så står det at de totalt tar ca 30gb som er korrekt. hvor kan disse over 100gb være henne? hehe, merkelig problem ja...! jeg har kjørt diskfragmentering, kjørt virus/spyware program, kjørt ccleaner. rett før jeg gir opp! noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
Hansis Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Takker, det hjalp litt! Total Size: 144gb Used space: 27,7gb Free space: 2,7gb Unscannable: 111,5gb Da fant jeg ut at det jeg mangler er unscannable hvertfall, hehe. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Trykk på G. Da vil du slå av og på "Unscannable". Se hva dette er for noe. Lenke til kommentar
Hansis Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Det kommer bare en stor svart rute der det står 78% unscanned, og unscannable folders: 30 I tillegg kommer selvsagt det som faktisk er på pc'n, som er de resterende 22%. Her ser jeg full oversikt. Helt umulig å se hva unscanned er. Hva søren er dette for noe?! Helt ny pc! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Endelig, takk! Har akkurat samme problemet. Har googlet endel nå. Har ikke løsning på problemet, men godt å se at det er et problem som andre har hatt. Hos meg er det bare noen hundre megabyte ledig. Har hatt Lenovo-maskinen i litt over en måned. Har ca 20 gigabyte med filer på c: Håper noen kommer med løsning her=) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan det være en bug i recovery-partisjonen som gjør at den tar latterlig stor plass, jeg vet i hvert fall at på thinkpadene så ligger det en recovery-partisjon som kommer opp som unscanable av mange programmer, men den skal bare være på ca 5gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå