Gå til innhold

Bestilt meg ny pc,hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Hei. La tidligere inn en tråd om en pc jeg vurderte å kjøpe,men siden selger ikke tar tlf når vi avtalte at han skulle sende den så driter jeg rett å slett i hele opplegget. Dermed bygget jeg meg en ny pc,så lurer på hva dere synes om den. PC'n skal brukes til gaming og diverse.

Specs:

____________________________________________________________________________________

1 stk. Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case ATX miditower u/PSU, med vifter

1 stk. Gigabyte GA-EP35-DS4 Socket-775 P35,mATX,GbLAN,DDR2,1600FSB, PCI-Ex 2.0

1 stk. Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte 1333Mhz

1 stk. Kingston 2 GB 800MHz PC6400 DDR2 kit m/2stk1 GB, Non-ECC CL5

1 stk. Samsung Spinpoint T166 500GB S-ATA II 16MB cache, 7200RPM, NCQ, Noise Guard

1 stk. FOX+ NVIDIA GeForce 9800GTX-512 PCI Express 2.0, DD-Link DVI + HDTV_Out

1 stk. Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7200S SATA Dual layer, sort bulk

_____________________________________________________________________________________

PC'n er bygget på netshop.no. Prisen kom på 5700kr, synes dere dette er en brukbar gamingpc ? Eventuelt hva jeg har kunne gjort anderledes? Strømforsyningen valgte jeg å ikke kjøpe da jeg har en 750watts liggende hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde det ikke vært like greit å kjøpe 4GB? Du kjører kanskje vista som bruker endel?

Hehe, jo hadde vel vært greit nok å kjøpe med det. Kan jo kjøpes i ettertid,ingen problem:)! men har ikke noe operativsystem per idag, venter til jeg får pc'n.. så satser på å få skaffa meg vista, ja.

Lenke til kommentar
men kanskje du kunne ha kjøpt et bedre skjermkort? ATi HD Radeon 4850, 4870, 4870 x2 hvis du vil ha ATi eller er nVIDIA GeForce GTX 260 og 280 noe å tenke på. GeForce 9800 GX2 yter fremdeles ganske bra.

hmm,duger ikke skjermkortet der? Blir det liksom å spille på dårlig grafikk i crysis,battlefield2 etc ?

Lenke til kommentar
men kanskje du kunne ha kjøpt et bedre skjermkort? ATi HD Radeon 4850, 4870, 4870 x2 hvis du vil ha ATi eller er nVIDIA GeForce GTX 260 og 280 noe å tenke på. GeForce 9800 GX2 yter fremdeles ganske bra.

hmm,duger ikke skjermkortet der? Blir det liksom å spille på dårlig grafikk i crysis,battlefield2 etc ?

Det skjermkortet holder til det du skal ha det til,men eg ville eller valgt ati 4870

Lenke til kommentar

Har skjønt det slik at jeg har skulla valgt annet skjermkort,men har forhørt meg litt å fant ut at det jeg valgte duger jo til det meste, kanskje ikke det beste på markedet men holder vel til mitt bruk. Men annet spørsmål, kan jeg sette opp 2 skjermkort i crossfire? Vet ikke om hovedkortet støtter dette..

Lenke til kommentar

Skjønner.. Nå begynner jeg å tvile litt på om jeg har gjort et bra kjøp, men men! Men ingen her som kan svare på om det er mulig å sette 2 skjermkort i crossfire på det hovedkortet jeg har valgt? Skulle ha forhørt meg om det FØR jeg bestilte, men gjort er gjort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...