Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 utenladskjøp lønner seg lite om dagen med den dolalrkursen her. Hadde det vært for et halvt år siden, ville spiller pluss porto vært 1350 kr, tollavgift 200, mva 350, totalt 1900... Dvs 600 kr forskjell på 6 mnd med valutaforandring Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Æsj, dumme finanskrise. Kom til kassen og så en total på 2700 kroner inkl. frakt. Så tenkte jeg, hva med å gå for en D2 16 GB + 16 GB minnekort, trenger jeg virkelig en 3,3" AMOLED-skjerm? Og angående lyd, vil jeg merke forskjell på D2 og S9 med mine ganske så utrente ører? Jeg ble litt i tvil nå. Endret 5. februar 2009 av Oook Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 D2 er et fint valg for lyd. S9 har fordelen med A2DP bluetooth og videostøtte, men til kun lyd er D2 nesten et bedre valg siden den går opp til 48GB. Lydkvaliteten er den samme (ca) Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lyden er tilnærmet lik, har lest ett sted at D2 faktisk har litt bedre lyd på veldig høyt volum - men du vil ikke legge merke til noen forskjell tror jeg. Selv hadde jeg lett gått for S9 om jeg fikk erstatning for min D2 om den ble ødelagt, hovedsaklig fordi den er tynnere, har større skjerm (film) og er ufattelig deilig. Men smaken er som baken! Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, skal jo hovedsaklig brukes til å høre musikk på, og at den støtter minnekort er jo et stort pluss. Jeg får sove på det å se hva det blir til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå