Gå til innhold

Erstatter for Cowon D2

Oook

Anbefalte innlegg

Heisann. Har en Cowon D2 der batteriet har tatt kvelden :((. Så må nok finne meg en erstatter. LYD ER I FOKUS. Hvilken mp3-spiller fåreslår dere som erstatter til min kjære Cowon D2? Har vært utrolig fornøyd med den, bare synd det pokkers batteriet tok kvelden før resten av spilleren. Ser for meg en pris fra 1500-2000 maks egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

det er under 2 år siden den spilleren ble utgitt, ergo er det under to år siden du kjøpte den og den er dekket av forbrukerkjøpsloven. send inn spilleren og få ny

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vil bare benytte tråden til å fortelle om komplett.no sin fantastiske kundeservice. Sendte inn min gammle Cowon D2 pga. av et batteri som hadde stoppet å funke. Kjøpte spilleren i starten av 2007. Da de ikke hadde spilleren tilgjengelig lengere ble salgssummen refundert til meg, 2400 kr. Spilleren koster i dag 1195 kroner. Spilleren bar preg av å ha blitt brugt røft, dette var ingen stopper for komplett, som viste veldig god service i mitt tilfelle.

Så hva nå, kjøper jeg meg en ny D2, eller går jeg for noe annet?

Lenke til kommentar

Kjøp Cowon S9? Hadde jeg ikke nettopp kjøpt Nokia 5800XM og hatt en fungerende D2 så hadde jeg kastet meg over den ASAP!

Det er kun én ting som ikke er supert med den, og det er at den ikke har minnekortutvidelse. Men 16GB holder til ganske mye musikk + litt film, så man overlever.

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...