Bruker-93156 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hehe, takk... Kunne blitt mye bedre da, masse smådetaljer som porer, føflekker og slikt som kan forbedres, men på en så liten versjon orker jeg ikke... Er litt opptatt med egne bilder nå, hadde min første shoot på flere mnd i dag, så får se om jeg poster noe i kveld. Edit: Kan ta meg tid til noe: For de som vet at det har vært et blått øye vil kunne se endringer, så det er disse man må lure. Altså, alt som har med detaljer i selve øyet må være slik det er (Noe det kan og siden det blå/gule er på huden) men alt av kjennetegn må endres. Så man kopierer først laget, og speilvender det. Så maskerer man bort alt utenom der det er gult. Bruk finfin overgang. Endre så eksponeringen på laget så det går i ett med resten. Gå så inn på overgangene og gjør småendringer på refleksjoner og slikt som er likt. Man kan selfølgelig ikek gjør edte perfekt, og må gjette seg til hvordan ting skal være. Så om hennes vesntre side av ansiktet har fregner, har sikkert høyre side det også, men ikke plasser de likt, plasser de litt tilfeldig, slik at det i verste fall kun er modellen selv som merker det. For meg fikk jeg kanskje 15 maskeringlag med ansikt og hud osv osv fordi jeg ikke liker clone stamp, så man må ha tunga rett i munnen når man holder på. Endret 19. september 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Mr. Olsen. Hva med å legge ut .psd fila slik at vi andre kan få sett hva du har gjort på egenhånd, slik at det er mulig å lære noe av dette? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 TIF-fila er på 25MB, finn et sted jeg kan laste opp * Jeg kan ikke å bruke hjemmesiden min til det... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dump.no. Kvifor lagrer du i TIF, og ikkje PSD, forresten? TIF kan vel ikkje ta vare på justeringslag(?). Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 TIF kan vel ikkje ta vare på justeringslag(?). Jo, nettopp derfor jeg bruker det. Andre programmer kan ikek else .psd... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 OK, eg trudde av ein eller annan grunn det motsatte. Då forstår eg godt at du bruker det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 http://dump.no/files/bd99a0e56413/blaaveis1_copy_copy.tif Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 TIFF har vært bransjestandard i mange år og er et svært solid format å arbeide med. Jeg har arbeidet i grafisk bransje i mange år og har aldri sett noen god grunn til å benytte PSD-formatet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 http://dump.no/files/bd99a0e56413/blaaveis1_copy_copy.tif Er det bare meg som har problemer med denne dump.no siden? Får bare sidelastingsfeil.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) hmm, nei... Kan det ha noe med at de kanskje sletter alt etter noen timer? Edit: Nei, hele siden er nede... Endret 20. september 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 http://www.mariusolsen.com/blaaveis1%20copy%20copy.tif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå