Fredrik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei, dessverre. Hadde vi vært i Skien så hadde jeg sikkert kunnet gitt deg noen navn, men på Gjøvik stiller jeg litt kort. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvis noen kjenner en eller annen som fikser bulker i Gjøvik BILLIG(eller gjør det selv), gir jeg 50 kroner i finnerlønn. Dette gjelder kun hvis jeg bruker gitt person til fiksinga Det er ikke snakk om masse arbeid, og sparkling, pussing, grunning og lakking fikser jeg selv. Jeg trenger kun noen som kan dra ut bulken i døra og i kanalen! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har hatt en fin dag på skolen, siden jeg kun hadde norsk og matte. Norsken ble brukt opp på fotografering til årboka, og i matten hadde vi prøve(som jeg forøvrig tror jeg får 6 på(muligens 5). Jeg er derfor i godt humør, og har litt til overs så jeg får arbeida litt. Fikk 6/5, hvis jeg ikke har skryti av det før ^^ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Har ikke gjort noe mer med bilen i det siste. Har jobba med bobla(se signatur). Skal dog senke, kjøpe nye felger og lakkere peugeoten til våren Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Har kjøpt nye bak-høyttalere og ny spiller, men ett eller anna er såklart fucka. Så jeg har ikke lyd i bilen. Blir nok å vente til jeg får bursdagspenger og kjøpe en ny forsterker. Hvis det ikke funker da, så saksøker jeg torshov for alt de eier og har. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Plutselig funka det. Irritasjonen er enorm. Novisefeil. Jeg satser på å ta noen bilder så dere får se hvor unektelig kult det er i morra Har også fjernet Peugeot- og 306 XR-emblemene bak på bilen Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Stilig liten bil Dvs. har potensiale. Likte den røde med sorte felger og sota ruter du linka til. Skal følge med her Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Ehm... ØØØ... Det prosjektet her blir nok litt utsatt. Krasja for en times tid siden. Så nå er den skrapmetall. Skal gå ut i morra og se på skaden. For alle som lurer på hvordan det skjedde: Jeg kjørte i fartsgrensa(!) og var på vei ned til byen(edru såklart). Så plutselig var det glatt som faen, og jeg gikk noen meter ut i grøfta. Der sto bilen og vippa på en slik metallstang med rød kule på toppen. Så bremseledninger og hele faenskapen er gåen. Feil etter krasjen som jeg har funnet hittil: -Den viktigste: anlegget funker ikke. Spilleren starter, men det er ikke lyd. -Bremsene er døde(ledningen løsna). -Skjermen foran er most sammen(bøyer ut selv). -Fangeren foran på venstre side er bøyd - den river jeg ut med makt i morra. Enten ved hjelp av brekkjern eller så setter jeg på håndbrekk og drar den ut med en annen bil. Haha. -Førerdøra er most så den henger fast(kanalen er klemt oppover). -Lysene er klemt inn -Det er bulker bortover hele venstresida. Det som faktisk er positivt er: -Jeg har en unnskyldning for å kjøpe stylingstøtfanger foran. -Bilen starter og hjulene rører på seg. Ihvertfall et av dem(det hørte jeg). -Alle lever. -Jeg har en morsom historie å fortelle på neste fest. Skal faktisk ta bilder i morra når jeg drar ut igjen støtfangeren. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Her er mirakelet. Utrolig nok så fungerer elvinduet på venstre side Fant problemet med anlegget! Jordingsledningen løsna. Håper ikke det gikk til helvete :S Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Indeed. Men får kulere fanger foran da! Hvis denne passer, så kjøper jeg den. Frontfanger Endret 23. november 2008 av conflict Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) http://i.eprci.net/picard-facepalm.jpg Dette har ingenting med saken å gjøre, men hh.no? haha, ble nettopp postet det bildet der så må spørre. Endret 24. november 2008 av fredrik Fjernet bildequote Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Facepalm postes overalt, så det er nok tilfeldig Trist å se at du moste bilen, conflict. Satse på du får tak i billige deler osv. Kan jo komme noe positivt ut av det og. Kanskje du også har fått unna førstekræsjen tidlig. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Ja, vi får håpe det! Jeg har snakka med en fyr som skal komme og se på bilen i dag. Får heldigvis fiksa det hele ganske fort. Best case scenario, så ruller bilen på gata igjen om ei ukes tid, og vi har fått det for noen tusen. Har tenkt til å kjøre med den bulkede døra og den bulkede støtfangeren i vinter, så får vi se hva det blir til i vår. Skal ihvertfall kjøpe ny dør. Kanskje jeg kjøper skikkelig stylingstøtfanger med tåkelys? Hadde blitt dritfint Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Har ordnet oppretting og kjøpt deler! Dro på vårt lokale høggeri og kjøpte dør, radiator og vifte. Prislisten: Dør 1000,- Radiator 500,- Vifte 300,- Oppretting: 7000,- -Retting av ramme foran -Kanaler på hver side -Retting av stolpe mellom dører -Finjustering av ratt(er skeivt) -Grunning av alt som blir retta opp TOTALT: 8800 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Billig karosseriarbeid. Slavearbeid? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Haha. Gjøres faktisk på verksted - og det gjøres ikke svart! :O Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Haha. Gjøres faktisk på verksted - og det gjøres ikke svart! :O Kult ... Blir bra dette. Har hørt priser på 3-5 laken for bytte av kanal på en side, i garasjen til Magne Roger eller en annen lokal Reodor Felgen, uten kvitering - så syntes bare det virket billig. Endret 30. november 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har det noe særlig for seg å legge så mye penger i denne bilen? Vrak den og kjøp ny sier nå jeg.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Haha. Gjøres faktisk på verksted - og det gjøres ikke svart! :O Kult ... Blir bra dette. Har hørt priser på 3-5 laken for bytte av kanal på en side, i garasjen til Magne Roger eller en annen lokal Reodor Felgen, uten kvitering - så syntes bare det virket billig. Jo, sant det. Og han her skal bytte to kanaler og dra ut masse rammedeler. Fint at han er proff da Har det noe særlig for seg å legge så mye penger i denne bilen? Vrak den og kjøp ny sier nå jeg.. Har ikke råd til ny bil, så ja. EDIT: Og bilen er i så godt som perfekt teknisk stand, så er da en god bruksbil. Motoren er perfekt. Spiser ikke en mL olje Endret 30. november 2008 av conflict Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå