uranus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei! Jeg har kjøpt et domene hos Domeneshop som jeg nå har kontroll over, og ønsker å bruke dette som primær domene på webhotellet mitt hos cliche. Problemet er at jeg aner ikke hvordan jeg gjør dette, og lurer på om noen kan hjelpe? Jeg vet ikke om det er DNS jeg må endre, om det er www videresending eller hva, og hva eventuelle adresser må være for at det skal fungere skikkelig. Håper noen kan hjelpe meg da Cliche har kun support frem til 15.00, og jeg har litt hastverk med å få ting i boks. Takk på forhånd, og beklager om dette er feilpostet men søkte etter domene peking og fant en tråd under denne kategorien, så satset på at det var der det skulle. Takk igjen! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Høyrer vel eigentleg heime i Nett-tjenester. Uansett så må du nok ta kontakt med Domeneshop, sidan dei må rette domenet ditt mot webhotellet. Du har ikkje tilgang til å endre/legge til domenet på ein DNS-server uansett. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har tilgang til å gjøre alt med domenet, kan endre alt sammen selv. Jeg må bare vite hva jeg må endre og til hva. Har endra det til www videresending med cloak slikt at adressen vises uansett, men blir ikke riktig. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Ifølge Cliche går det ikke ann å endre domene, at jeg da må opprette et nytt webhotell skal det funke. Syns det er rart siden jeg har endra domene på tidligere webhotell før, og det er irriterende fordi vi har ikke råd til å kjøpe enda et webhotell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå