kvelde Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 hei hei Har et lite problem som kansje noen kan hjelpe meg med her! problemet er at jeg bor på internat og her her nette begrenset helt ned til minste detalj. SÅ noen vet om et "Programm" eller noe som jeg kan koble meg gjennom å få full internett tilgang? PS: Jeg har prøvd å leie server på den svenske siden: relaxxs eller noe sånt. Men får ikke koblet meg opp der heller. Dem har tydligvis plokert den tilgangen der også. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Du kan prøve diverse proxy-tjenester. www.hidemyass.info f.eks. Google proxy du! Lenke til kommentar
kvelde Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Du kan prøve diverse proxy-tjenester. www.hidemyass.info f.eks. Google proxy du! Men ang online gaming. Det har jo ikke noe med å "sule" sin identitet på nette. peiling på hva jeg trenger da får å game online? Lenke til kommentar
thor90 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 peiling på hva jeg trenger da får å game online? Du trenger kun 2 programmer: SocksCap Your Freedom Brukte dem selv den gang jeg gikk på skolen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå