Gå til innhold

Plugger til 300 +/-

Karlson

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg skal ha meg plugger til en iPod nano, men har veldig lite peiling på det området. De eneste kriteriene jeg har er at de må ha en gummikappe på selve pluggene slik at de sitter godt og behagelig, og at de har ok lyd. De skal brukes til/fra og på skolen, så lyden er ikke ekstremt viktig, men om de er på samme nivå som Koss Portapro er jeg storfornøyd.

Flott hvis de ikke koster mer enn 300 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Koss Sparkplug (tror jeg de heter, det er hvertfall pluggene til Koss), og de er jeg storfornøyd med.

Synes de sitter godt i øret, i og med at de er oppbygd som "vanlige" ørepropper, altså at det er gummi som du klemmer litt i fingrene først, og så smetter inn i øret, så former pluggen seg etter øregangen din. Selve lyden kommer gjennom et lite rør som går gjennom selve proppen.

(hvis du skjønte hva jeg mente)

Lyden er grei nok, og de stenger ut omtrent alt annet, iom at de som sagt er oppbygd som vanlige øreplugger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Koss Fartplug, nei takk

Om du søker litt på forumet her er det to kandidater til billgie gode propper: sennheiser cx300 via ebay eller mylarone x3i. du finner all info du trenegr om begge om du søker, de har vøært dikutert hundre ganger

Lenke til kommentar

vil også anbefale CX300 over koss sparkplugg. sistnevnte tar rett og slett for lang tid å sette inn. Synes også lyden til CX300 er ganske mye bedre. tror ikke du får CX300 til under 300 i noen norsk butikk, men hvis du kjøper på ebay etc., så kan du få de for under 200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...