Toast Is Pimp! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har akkurat mottatt min 512mgabyte Minnekort fra Kina for 160kr. Da jeg skulle overføre gamerprofilen min signer han ut. Og så prøver jeg og overføre, men får feilmelding at det ikke går ann. Can't Preform Action. There was a problem preforming that action. Dette gjelder også feks Exlusive Halo3 Edition Theme. Copy og Move. Uansett... Og den eies av min profil. Jeg ser for meg eneste mulighet er og ta ut hardisken og recovre gamerprofilen så den lagres på minnekortet? PS: Hvor er Rock Band Savegamesene? Inne i GamerProfilen? Finner de ikke under Games. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Savegames finner du under memory i system. Du kan prøve å recovre profilen din til minnekortet, ikke farlig å prøve. Når det gjelder ting du har lastet ned (som teamet du nevner) kan lastes ned ved å gå på account management under marketplace, og deretter download history. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Prøvde recovery. Men det gikk heller ikke. Stod at den ikke kunne lagre på minnebrikken. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Stod at den ikke kunne lagre på minnebrikken. Tror du må bruke det offisielle "overføringskit'et". Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Trenger ikke øverføringskit får å flytte data mellom harddisk og minnekort, spørs om minnekortet er defekt da. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har også akkurat kjøpt meg et 512 MB-minnekort. Jeg fikk overført så og si alt, unntatt noen ting jeg hadde kjøpt og lastet ned. Disse tingene måtte jeg laste ned på nytt. Profilene gikk fint å overføre, bare pass på å ikke være logget inn når du gjør det Enkelte save games og slikt så må man være logget inn med den brukeren som har laget save gamet for å kunne overføre det. Jeg slet litt med den, men etter et par forsøk så gikk det. Alt som ikke er save games kan du laste ned på nytt. Har du kjøpt og lastet ned noe én gang, så kan du gjøre det for alltid Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 PS: Hvor er Rock Band Savegamesene? Inne i GamerProfilen? Finner de ikke under Games. Sikkert i: System > Memory > Saved Games > Rock Band. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg har også akkurat kjøpt meg et 512 MB-minnekort. Jeg fikk overført så og si alt, unntatt noen ting jeg hadde kjøpt og lastet ned. Disse tingene måtte jeg laste ned på nytt. Profilene gikk fint å overføre, bare pass på å ikke være logget inn når du gjør det Enkelte save games og slikt så må man være logget inn med den brukeren som har laget save gamet for å kunne overføre det. Jeg slet litt med den, men etter et par forsøk så gikk det. Alt som ikke er save games kan du laste ned på nytt. Har du kjøpt og lastet ned noe én gang, så kan du gjøre det for alltid Er så sykt! Jeg prøvde jo uten hardisken tilkoblet, og da gikk ikke det heller (recovery rett på minnekortet). Det blir automatisk avlogget. Jeg greide og overføre andre profiler. Men det var profiler som har vært recovra siden mine venner har vært påbesøk. Kanskje det er noe galt med minnekortet? Vet om en kompiss som har Minnekort. Skal låne hans og se hva som skjer da. PS: Hvor er Rock Band Savegamesene? Inne i GamerProfilen? Finner de ikke under Games. Sikkert i: System > Memory > Saved Games > Rock Band. Har ikke mappen Saved Games... Åh! Blir så forrrgbaanna. RockBand var jo det viktigste + da gamerprofilen. Endret 18. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå