Pizzaen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei Skall sitte mye på tog i helgen og lurer litt på hva jeg skall finne på, så tenkte jeg kanskje kunne spørre dere hva derre gjør på toge så jeg får litt inspirasjon Så, hva gjør du på toget? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ser film eller programmerer. har alltid comfort, så jeg får strøm-uttak, og har med laptop Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Enten *Sover *Sitter i kaféen og spiser/drikker øl og prater med nye folk *Går fram og tilbake og ser etter chicks *Kjeder meg *Flørter med hu blonde kondoktøren som alltid rødmer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Titter ut vinduet. Dagdrømmer. Hører på musikk. Leser bøker. Spiller spill på laptop. Prater med folk jeg er sammen med. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Støtter oppunder de over, foruten det: - Tegner/skisserer - Sender SMS til folk jeg ikke har snakket med på evigheter (med lydløs mobil) - Hører på lydbøker - Slår av en prat med kompisen min som er konduktør - Ser fjernt ut av vinduet og knipser et bilde om jeg finner noe interessant der ute - Drikker kakao og spiser kjeks - Rusler en tur For generelle togturer er de beste tipsene jeg kan komme med: - Ha noe å lese på - Ha med musikk (med ørepropper) - Respekter at andre kanskje vil ha litt ro på toget - Vogner med små barn eller ungdommer har en tendens til å støye mer enn vogner uten - Tilby plassen ved siden av deg til noen om det er dårlig plass på toget, det er en glimrende måte å komme i prat med et helt nytt menneske - Finn et sete hvor raden fremfor peker mot deg, da kan du bruke det andre setet som puff (forutsatt at det er mer enn nok plass i toget). Krøll sammen noe til en hodepute mellom deg og vinduet, ta av deg skoene, spør de bak deg om du kan legge ned stolryggen, bruk jakka di som dyne, ta deg til rette og sovn døsig inn til den monotone lyden fra en toget - Husk å sette mobilen på vekking ca 5-10 min før antatt ankomst til din stasjon, det er alltid kjedelig å våkne opp noen stopp etter du skulle gått av - Drit før du tar en lang togtur. Doturer under togreisen gir deg noe å gjøre, men det er greiest å holde det til enkel tissing da de fleste gutter står og tisser på togturer - gjerne en meter unna skåla gjennom skarpe svinger - Om du er gutt og skal tisse, ikke overvurder lengden på utstyret. Det er alltid greit å gå ett skritt nærmere skåla (gjelder også i situasjoner utenom togturer). Man kan også med fordel lene seg med en hånd til veggen over doen, det hjelper i svingene og de som kommer etter deg slipper vasse i lunken urin. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 hmm.. Bruker høyrehånda hvis ingen er i nærheten Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Satt og så på Naruto og andre serier på laptopen og hørte på musikk, fra Dombås til Trondheim. Tok nattog fra Trondheim til Fauske. Ikke mye man kunne gjøre da. Gikk meg bostavelig vill i toget. Bare fordi at plutselig satt det en dame vedsiden av min plass. Og der satt jo en Asiatisk-Japansk fyr som jeg hadde sett fra Åndalsnes til Dombås. Guiden til Japsene var ei fantastisk fin dame! Fantastisk tur! Utsikt begge veier. Turen ut fra Trondheim er også fantastisk. Jernbanesporet går ved havet og det var fantastisk skydekke med lav sol. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) ettersom det oftest bare blir en tur til oslo, pleier jeg bare å sitte og se tomt ut i lufta.. skal jeg til sandnes, tar jeg med meg en film eller to. Endret 3. oktober 2008 av Heizann Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Scrubs eller musikk. All the way ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 - Musikk - Film på PC-en - Sitte å stirre ut (på den vakre naturen (gjelder kun hvis jeg tar toget Bergen - Drammen, eller omvendt)) - Gå litt rundt på toget Er vel egentlig det jeg pleier å gjøre.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Snakker i telefon, utveksler SMS, leser avisen. Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 - Dagdrømmer. - Ser ut, om det er lyst. Ser egentlig ut når det er mørkt også, men. - Leser (lekser-utrolig bra mulighet på å lese på lekser om du har noen.) - Hører på musikk. - Tar kontakt med folk jeg ikke har snakket med på lenge på sms (hater når folk snakker i telefonen i timesvis på toget. Ihvertfall om de er veldig høylytte). Jeg tar egentlig toget bare fra Dombås og til Lillehammer eller Hamar, men man rekker å gjøre endel på den tiden. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ting jeg liker å gjøre på lange togturer/flyturer: - Spille/høre på musikk på iphonen - Leser tegneserier - Sove - Snuse - Reiser alltid med andre, så da er det jo kjekt å diskutere/prate med de - Sende sms til folk jeg vanligvis ikke sender til - Sove(ender ofte med det) Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 når jeg og venner drar med tog pleier vi og ha fisekonkuranse på toget. Han som fiser mest slipper betale togreise. toget pleier gå til oslo(hovedstaden oslo s) Hvis jeg er alene pleier jeg ha med en strikk, jeg bruker begge henda og tvinner og lager rare mønster! det er kjempe gøy egentlig siden du kan lage så mye rare ting ved og vri på henda det er gøy å ha noe små greier og fikle med Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg minner på at det er faktisk folk som runker på toget også... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har alltid sånne små reisepuslespill, for jeg liker å pusle... med små, mener jeg fra 150 biter... ikke så mye, men man har jo forskjellige motiver... Ellers leser jeg en del, og hører på¨musikk... mp3-spilleren er alltid med Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 - Setter meg alltid ved siden av den fineste jenta - Later alltid som om jeg sovner på den fineste jenta - Prøver å imponere den fineste jenta ved å balansere på togsetene - Hvis det ikke er noen fine jenter legger jeg meg gjerne på gulvet å sover hvis jeg er trøtt - Hvis det ikke er noen fine jenter reiser jeg meg gjerne opp å danser - Hvis det er gamle damer legger jeg bena på fanget dems men jeg sier "Lufta er for alle!" - Hvis det er regiontog pleier jeg å ta meg en joggetur, slik at jeg slipper å trene når jeg kommer hjem - Hvis det er flytoget later jeg som om jeg er på et fly, slik at når jeg er på flyet, tenker jeg at jeg er på et tog Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 - Setter meg alltid ved siden av den fineste jenta- Later alltid som om jeg sovner på den fineste jenta - Prøver å imponere den fineste jenta ved å balansere på togsetene - Hvis det ikke er noen fine jenter legger jeg meg gjerne på gulvet å sover hvis jeg er trøtt - Hvis det ikke er noen fine jenter reiser jeg meg gjerne opp å danser - Hvis det er gamle damer legger jeg bena på fanget dems men jeg sier "Lufta er for alle!" - Hvis det er regiontog pleier jeg å ta meg en joggetur, slik at jeg slipper å trene når jeg kommer hjem - Hvis det er flytoget later jeg som om jeg er på et fly, slik at når jeg er på flyet, tenker jeg at jeg er på et tog Du er helten min Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Musikk, film, snakke med kompiser, data? Mye å gjøre, ellers så kan du sove; D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå