Stifi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har meldt meg opp til privatisteksamen i gym, og har kjøpt boka "gymnos" som tar for seg pensum til VG1, VG2 og VG3. Noen som har tatt privatisteksamen i gym før og vet omtrent hvordan oppgavene utformes? Skal man sette opp treningsprogram e.l? Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 har ikke tatt privatist eksamen selv, men har lest at man skal sette opp et treningsprogram for så å utføre det er også en teoretisk del Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er bare en firetimers skriftlig eksamen for min del, null fysisk. Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er bare en firetimers skriftlig eksamen for min del, null fysisk. ja, er vel bare for enkelte det, husker ikke helt hvordan det der er Lenke til kommentar
JesperA Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tar selv vg3 kroppsøving som privatist nå, da jeg tar generell studiekompentanse som privatist. Gikk til nærmeste vgs, og henvendte meg til eksamensansvarlig der og spurte om eksempler på eksamner. Har nå kopi av eksamnene fra de 2 siste årene. Veldig nyttig! Mye om og sette opp treningsplan etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå