Gå til innhold

Kjøpe meg en Powerbook G4 12"

Jordheimen

Anbefalte innlegg

Hei. Fant ut at jeg kanskje skulle slå til med en brukt Powerbook G4 12", men det jeg lurte på er om denne egner seg til bla. skolearbeid, Photoshop, Musikk, Internett og lignende? Lurte også på om det er mye stress å skifte bla. Ram, og Harddisk på denne maskinen, for som jeg har sett på de forskjellige maskinene er det ikke mye å skryte av, eller holder dette til mitt bruk?

Om du har en du selger, kontakt meg. Vet at dette ikke er en side for kjøp og salg så send PM eller kontakt meg på mail: [email protected]

Takk på forhånd.

Mvh Eskimoen.

Endret av Eskimoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes nok ingen PowerBook G5, regner med du tenker på G4.

Nå vet ikke jeg hvilken modell du tenker på, men skolearbeid, musikk og internett er den mer enn bra nok til uansett modell. Photoshop vil nok gå tregt på de eldre maskinene.

Skifte av ram og harddisk tror jeg ikke blir noe problem, uten at jeg er helt sikker på akkurat det.

Lenke til kommentar
Det finnes nok ingen PowerBook G5, regner med du tenker på G4.

Nå vet ikke jeg hvilken modell du tenker på, men skolearbeid, musikk og internett er den mer enn bra nok til uansett modell. Photoshop vil nok gå tregt på de eldre maskinene.

Skifte av ram og harddisk tror jeg ikke blir noe problem, uten at jeg er helt sikker på akkurat det.

Ja. Merket at jeg hadde skrevet feil. Tenkte på modellen som kom i 2004-2005.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...