Hetfield^^ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bare lurer på hva Paypal mener med at jeg må vise Utility bill som bevis for min bosted adresse. anyone? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Forsøker du å registrere adresse i USA eller Norge? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Utility bill er vel omtrent det samme som offentilige avgifter (vann- og kloakk-regninga). eventuelt kan det hende de godkjenner strømregning (utilities omfatter vel vann/kloakk, strøm og gass hvis ikke jeg tar feil). Man må gjerne ha bopel for å ha tilgang til slike regninger så det er en måte å bevise at du bor der du sier at du bor. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvis du prøver å få confirmed adress, så er det bare mulig så vidt jeg vet i USA og UK, ingen andre land har den muligheten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 I USA er det veldig vanlig å måtte vise en utility bill som tilleggs-ID. Denne viser da at du bor på en spesifikk adresse. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Samme med Frankrike, der må du vise gassregningen fra boligen din for å få bankkonto, og ironisk nok må du ha bankkonto for å få leie bolig;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå