Gå til innhold

– Norges Miljøvernforbund gjorde hærverk

Anbefalte innlegg

Hærverket gjør at våre kunder må bruke nettet til Telenor, noe som innebærer en belastende ekstrautgift for vårt vedkommende, sier Lerheim i en pressemelding.

Om MTU får ut fingern og bare bytter kabel og setter den opp igjen, så kan det da ikke være fryktelig mye de taper.

Den var dessuten nyoppsatt og ikke ennå påskrudd da Oddekalv klippet ledningene.

Så om de bare setter den opp igjen, så er det jo lite de taper, da den jo ikke har vært i bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar jeg ikke helt feil så kjører Oddekalv en Toyota Land Cruiser 100. Ikke akkurat noe miljøvennlig sak, det der.

Jeg skulle likt å finne den bilen feilparkert. Da kunne jeg helt "lovlig" hamret løs med slegge på bilen, og sagt "den står ulovlig plassert". Tror pipen ville fått en annen lyd da ja...

Faktisk burde noen gjort det, på en litt mindre ekstrem måte. F.eks skjære hull i alle dekkene, og legge på en lapp hvor det står: "Kjøretøyet står ulovlig plassert, og vi har derfor iverksatt handling for å hindre videre bruk av det.".

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Oddekalv er en tulling.

Tar jeg ikke helt feil så kjører Oddekalv en Toyota Land Cruiser 100. Ikke akkurat noe miljøvennlig sak, det der.

tja, om den har disel motor kan den fint kjøre på biodisel, når tilgjengelig. eller kanskje den er ombygget for gass?

fyren er nok mye rart, men hykler tror jeg ikke akkurat han er...

Lenke til kommentar
Oddekalv er en tulling.

tja, om den har disel motor kan den fint kjøre på biodisel, når tilgjengelig. eller kanskje den er ombygget for gass?

Når folk sulter pga økt produksjon av biodiesel (landbruksjord gjøres om til drivstoffproduksjon) så synes jeg ikke "miljøgevinsten" er verdt det. I følge hjemmesiden så bruker han biodiesel.

Lenke til kommentar
Oddekalv er en tulling.

Når folk sulter pga økt produksjon av biodiesel (landbruksjord gjøres om til drivstoffproduksjon) så synes jeg ikke "miljøgevinsten" er verdt det. I følge hjemmesiden så bruker han biodiesel.

da er noe galt med produksjonen, siden biodisel kan lages på det som ikke blir igjen etter at matdelene av plantene er hentet ut...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg må bare gjenta noe som har blitt sagt mange ganger før. Er man redd for mobilstråling bør man be om å få flere basestasjoner. Jo flere basestasjoner man har, jo lavere strålingsmengde er nødvendig for å koble til.

Det store problemet i denne diskusjonen rundt mobilstråling er at det er de som har minst peiling som roper mest...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Amobil ringte Oddekalv (på mobilen)

Men bruker mobil gjør han ;)

Det store problemet i diskusjoner som dette er vel at forskningsmiljøene generelt fortsatt vet lite om langtidsvirkningene av denne typen stråling. Det er mange teorier og antagelser, men få definitive konklusjoner som kan dras. Det er ennå flere tiår igjen før man kan danne seg et godt bilde. ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...