Torern1 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Åssen gaming pc burde jeg ha og hva slaks deller og dvs , den skal gå legg fritt og den skal ikke bråke jeg kommer til og kjøpe mye bra men må hvite hva noen forslagg ???? Lenke til kommentar
elektrofilz Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Åssen gaming pc burde jeg ha og hva slaks deller og dvs , den skal gå legg fritt og den skal ikke bråke jeg kommer til og kjøpe mye bra men må hvite hva noen forslagg ???? Dersom du er interessert i en bærbar, så gå inn på 5930G-forumet (samletråd). Denne Acer'en skulle være midt i blinken for en gamer-interessert databruker, om det er bærbar du skal ha. Har også fått best-i-test på Dinside.no her er linken til testen: http://www.dinside.no/data/maskinvare/pc--.../art785862.html Endret 17. september 2008 av elektrofilz Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 SKjønte ikke mye av emnetittelen, men se på gamerpcene til www.komplett.no! Lenke til kommentar
Torern1 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 SKjønte ikke mye av emnetittelen, men se på gamerpcene til www.komplett.no! JA jeg har vært inne om der men jeg vile jo forsikrett meg onklig pc ... men jeg vet ikke jeg burde jeg ha Stasjoner vis jeg skla ha gaming pc ?? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 SKjønte ikke mye av emnetittelen, men se på gamerpcene til www.komplett.no! JA jeg har vært inne om der men jeg vile jo forsikrett meg onklig pc ... men jeg vet ikke jeg burde jeg ha Stasjoner vis jeg skla ha gaming pc ?? Du får jo helt klart mer ytelse per brukte krone dersom du velger stasjonær fremfor bærbar. I tillegg er den mer komfortabel i bruk. Jeg synes uansett du er vel tidlig ute med å tenke på laptopkjøp nå. Er det ikke langt ut på nyåret du skal konfirmeres? Isåfall, bruk tiden på å lese gjennom forumet ang. hva som er bra og anbefales. Det lønner seg også å lese tester av datamaskiner. De finner du overalt. Google it. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Konfirmasjon er vel på høsten enkelte steder på vestlandet i alle fall? 5930G kan anbefales som laptop, men du får en stasjonær med sikkert nesten dobbel ytelse til samme pris Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 SKjønte ikke mye av emnetittelen, men se på gamerpcene til www.komplett.no! JA jeg har vært inne om der men jeg vile jo forsikrett meg onklig pc ... men jeg vet ikke jeg burde jeg ha Stasjoner vis jeg skla ha gaming pc ?? Sørg bare for at du har en stavekontroll som er universal på alle programmer og nettsteder du besøker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå