Priincess Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Heii:) Jeg har fått en stiloppgave, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal skrive ! Trenger litt hjelp, det hadde vært fantastisk om noen kunne komme med noe forslag. Oppgaven: Helter før og nå Hvorfor har mennesker behov for helteskikkelser? Skriv artikkel der du presenterer helteskikkelser i moderne og middaldersk litteratur og sammenligner dem. Gi eksempler på gamle og nye helter for å illustrere poengene dine. Jeg har fått helt jernteppe, skjønner ikke hvordan jeg skal sammenligne med middelaldersk litteratur Det hadde vært kjempe fint om noen kunne hjelpe meg med å komme litt i gang! Eks: Hvordan jeg skal starte..! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvorfor ikke skrive om McCain, han er en gammel krigshelt! Hvorfor tror du han er så populær blant den eldre garde i USA. Gamle helter er det mange av...f.eks achilles. E Lenke til kommentar
Priincess Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Hvorfor ikke skrive om McCain, han er en gammel krigshelt! Hvorfor tror du han er så populær blant den eldre garde i USA. Gamle helter er det mange av...f.eks achilles. E Men jeg ¨må skrive om helter fra middelalderen.. Lenke til kommentar
Soppelure Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Middelalderens helter var gjerne korstogsfarere. Sånne som Arn, han det er skrevet bøker og laget film om. Jean d'Arc kan regnes som en slags heltinne. Det er bare å google vet du Lenke til kommentar
Priincess Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Middelalderens helter var gjerne korstogsfarere. Sånne som Arn, han det er skrevet bøker og laget film om. Jean d'Arc kan regnes som en slags heltinne. Det er bare å google vet du Tusen Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå