notarget Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvor finner jeg sånne smarte USB disker som har en lagring på ca 50mb +++ ? Så at det fulgte med en sånn til hovedkortet: P4PE "Black Pearl" som dere viste her på hw.no Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det noe slikt du mener?? finner de i tilfelle på de fleste webshoper. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 har det selv tror det var 400-500kr for en billington usb flashdisk på 128mb, drivere må innstaleres i win98 ellers har alle andre os av nyerer dato dem Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Er det noe slikt du mener?? finner de i tilfelle på de fleste webshoper. Ja, riktig. Sånne, visste bare ikke hva dem het :oops: Lenke til kommentar
boza Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kalles også for USB Pen. Har en selv på 64Mb, fungerer ypperlig, en smart liten dings som jeg "ikke" klarer meg uten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det noe slikt du mener?? finner de i tilfelle på de fleste webshoper. Ja, riktig. Sånne, visste bare ikke hva dem het :oops: Jeg liker det norske navnet: USB minneplugg Men jeg synes de er litt dyre fortsatt. Skulle forresten gjerne hadd en sånn innebygd i en telefon med kamera og utbyttbart minnekort. (Men det dukker vel ikke opp ennå) Eller enda bedre: Bluetooth minneplugg, bare ha den i nærheten av PC'n, telefonen, eller digitalkameraet for å få kontakt å kunne overføre data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå