Vegard_Haug Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Slippdatoen for det lovende krigsspillet Endwar er satt. Les mer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Festlig. Er amerikansk aksent et must? Lenke til kommentar
Blodkjeft Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Aye. Og russerne godtar bare kommandoer på russisk. Det hadde søren meg vært grisebra. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Argh. Får ta russisk språkkurs jeg da. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 De Forente Europeiske Stater aka UsoE....... kunne de ikke vørt litt mer kreativ? Og de glemte Kina Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 De Forente Europeiske Stater? Kunne de ikke bare kalt det EU? Men ellers så ser det ganske bra ut Lenke til kommentar
Jacsterd Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spille ser veldig bra ut, og hvis jeg ikke husker feil lovet Ubisoft å gjøre slik at slev de som ikke er alt for god med egelsk kan spille spillet like bra som alle andre. Og siden man kan kjøre spille nesten 100% kun via stemen din kan dette gi nytt standar til strategi spill Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spille ser veldig bra ut, og hvis jeg ikke husker feil lovet Ubisoft å gjøre slik at slev de som ikke er alt for god med egelsk kan spille spillet like bra som alle andre. Og de som sliter med russisken da? Nei, nå holder det. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva med når man er syk og ruskete i halsen slik jeg er nå? Kan man ikke fordrive tiden i høstmørket med dette spillet da? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Må vel dra russisk accent om man skal spille russland! "For mother russia!" i beste Bond skurke stil. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva med når man er syk og ruskete i halsen slik jeg er nå? Kan man ikke fordrive tiden i høstmørket med dette spillet da? Da kan du bruke håndkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg