mobilehappy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 HTC Touch HD test Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Når var det denne tlf'n kom i salg i butikker? Endret 20. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Om en to-tre uker forhåpentligvis Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Åherregud så fælt det er å vente... rett og slett Helt forelska i touch hd jeg nå Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Om en to-tre uker forhåpentligvis niice. Håper inderlig prisen vil holde seg under 6k. heslt 5000 -,- Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hva ditt bruk angår, bryr de fleste av oss i denne tråden en viss plass Problemet er at du ser på alle andres meninger og behov som feil hvis de strider mot dine. Slettes ikke. Jeg bare synes det er merkelig denne fikseringen på touch(only)-telefoner, og tror at dette er en motesak som går over etter 1-3 år, noe jeg slettes ikke er alene om. Det er da ingenting å bli hårsår av. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er på ingen måte touch-mobilenes talsmannm - heller tvert i mot. Jeg har vært blant dem som har sagt at touch på mobil passer ikke sammen med den teknologien vi har hatt tidligere (med ett unntak, og det er iPhone som jeg synes var overraskende responsiv). Men når det nå ser ut som at HTC HD kan stille med tilfredsstillende skjermrespons, så er det ikke nødvendig og dømme den nord og ned før vi faktisk har fått prøvd den ut (de som allerede har prøvd den skryter den jo opp i skyene). Lenke til kommentar
loyd-roger Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan noen gi meg et svar på om det blir mer minne enn internminnet pluss microSD (maks 4Gb) gidder ikke kjøpe en telefon som har så lite uansett hvor god skjerm, specs osv den har?!?!? Blir lett en iPhone hvis dette er tilfellet, men håper ikke det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan noen gi meg et svar på om det blir mer minne enn internminnet pluss microSD (maks 4Gb) gidder ikke kjøpe en telefon som har så lite uansett hvor god skjerm, specs osv den har?!?!? Blir lett en iPhone hvis dette er tilfellet, men håper ikke det. Hvor er det du har maks 4GB fra? Det selges allerede 8GB microsd kort og 16GB er på vei. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 16 GB kan fås kjøpt. Lenke til kommentar
loyd-roger Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 16 GB kan fås kjøpt. Hva er prisen på dette og hvor kan jeg få kjøpt det? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.megastorenorge.no/ for eksempel, Komplett og resten bør vel få inn om ikke så lenge. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=383791 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg