newman221 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen som har prøvd å kjøpe spill fra amerikansk PSstore med amerikansk master account? Lurer på om man må bruke amerikansk account når man skal spille de spillene, eller om de fungerer med den vanlige norske profilen.. Har sett at prisnivået på spill fra PSstore i USA er på ca 30-40% lavere enn den norske.. Eks: Ratchet&Clank:Quest for Booty. Det koster $14,99, mens det på norsk PSstore koster 115. Samme gjelder for Tekken5, det koster en del mer her enn i USA Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 jeg kjøper nesten alt fra usstore.. funker fint.. ja du kan spille de på den norske profilen din. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Da er det bare å vente på release av Wipeout da... Og håpe at Tekken6 snart er på vei. Tekken er et spill jeg syns burde være på plass i butikkene nå, det er ganske obligatorisk til alle PS-maskiner Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 jeg kjøper nesten alt fra usstore.. funker fint.. ja du kan spille de på den norske profilen din. Warhawk tror jeg ikke fungerer på den måten, samme med GT5P. Men de aller fleste spill går fint an å spille på en annen konto enn den man kjøpte den med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå