Gå til innhold

Sony-tråden (for alle Sony MP3 spillere)


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Klarer du ikke finne fram med den der, burde du ikke ha PC

 

Takk a :hm: (Tror jeg også du...haha)

 

Jeg fant fram, og lastet ned for iPod/mp4, og etter jeg hadde konvertert en video (til 320x240) prøvde jeg å legge den over på Sony-en, men det funka ikke ;)

 

Takk, men kan du gi meg en direkte link til der du lastet det ned fra, det er så utrolig mange forskjellige muligheter ;)

 

Kom ikke på hva programmet jeg bruker heter, men du kan teste noen av de første linkene som kommer opp her. http://www.google.no/search?q=free+video+c...lient=firefox-a

 

Evnt google: free video converter

 

Hvorvidt det er noe spyware, virus eller begrensninger i disse programmene har jeg ikke noe peil på, så du får nesten installere og teste ut. ipod classic formatet, dvs MP4 m 320x240 formatet er det du trenger for å vise på spilleren..

 

Takk, men noe av grunnen til at jeg tok det opp her var at jeg vil ha noe som garanter funker og er virusfritt :cool:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klarer du ikke finne fram med den der, burde du ikke ha PC

 

Takk a :hm: (Tror jeg også du...haha)

 

Jeg fant fram, og lastet ned for iPod/mp4, og etter jeg hadde konvertert en video (til 320x240) prøvde jeg å legge den over på Sony-en, men det funka ikke ;)

 

Takk, men kan du gi meg en direkte link til der du lastet det ned fra, det er så utrolig mange forskjellige muligheter ;)

 

Kom ikke på hva programmet jeg bruker heter, men du kan teste noen av de første linkene som kommer opp her. http://www.google.no/search?q=free+video+c...lient=firefox-a

 

Evnt google: free video converter

 

Hvorvidt det er noe spyware, virus eller begrensninger i disse programmene har jeg ikke noe peil på, så du får nesten installere og teste ut. ipod classic formatet, dvs MP4 m 320x240 formatet er det du trenger for å vise på spilleren..

 

Takk, men noe av grunnen til at jeg tok det opp her var at jeg vil ha noe som garanter funker og er virusfritt :cool:

 

Selv om jeg egentlig hadde tenkt på noe som jeg viste kom til å funke, så testet jeg ut et av de jeg fant på linken din. DVDVideoSoft funket egentlig veldig bra, det var veldig enkelt i bruk og akuratt det jeg så etter.

 

Takk for hjelpen :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg skal kjøpe meg sony- spiller. klarer bare ikke å bestemme meg for hvilken...

Fant S739 på elkjøp til 1500

og A829 på netshop til 1690 (men kan det stemme? Kan de ha funnet på å ta ut øreproppene eller noe?)

 

Får en tak i plast"lomme" til begge?

 

Noen som vet om det er like god lyd i begge? (sett bort ifra støyreduksjon på den første)

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg sony- spiller. klarer bare ikke å bestemme meg for hvilken...

Fant S739 på elkjøp til 1500

og A829 på netshop til 1690 (men kan det stemme? Kan de ha funnet på å ta ut øreproppene eller noe?)

 

Får en tak i plast"lomme" til begge?

 

Noen som vet om det er like god lyd i begge? (sett bort ifra støyreduksjon på den første)

 

Jeg vil tro at lydkvaliteten er den samme, spørsmålet blir vel om du vil ha støyreduksjon eller Bluetooth ;)

 

Må bare si at jeg er veldig fornøyd med min NWZ-A828 :thumbup:

 

Samme hvilken av de to du tar vil du nok få en bra PMP

 

(Hvis du kan vente en stund så kommer sony med en 3" touch PMP til sommmeren, den får nok Wi-Fi, men har dessverre ikke så lang lydavspillingstid)

 

Hvorfor skal du egentlig ha plastlomme?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Plastlomme fordi jeg er veldig flink til å miste ting i gulvet... :) Og hvis jeg skal løpe med den er det kanskje greit å ha noe som beskytter den litt i tilfelle den faller ut av lomma.

 

Den nye blir sikkert veldig dyr. Men den ser fin ut da. Tror allikevel jeg prioriterer lang spilletid. Den jeg har nå varer i 45 min....

Lenke til kommentar
Plastlomme fordi jeg er veldig flink til å miste ting i gulvet... :) Og hvis jeg skal løpe med den er det kanskje greit å ha noe som beskytter den litt i tilfelle den faller ut av lomma.

 

Den nye blir sikkert veldig dyr. Men den ser fin ut da. Tror allikevel jeg prioriterer lang spilletid. Den jeg har nå varer i 45 min....

 

Skjønner deg godt når det gjelder spilletiden, må være noe dritt å lade hver dag...

 

Har du tenkt noe på om du vil ha Bluetooth eller støyredusering?

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg sony- spiller. klarer bare ikke å bestemme meg for hvilken...

Fant S739 på elkjøp til 1500

og A829 på netshop til 1690 (men kan det stemme? Kan de ha funnet på å ta ut øreproppene eller noe?)

 

Får en tak i plast"lomme" til begge?

 

Noen som vet om det er like god lyd i begge? (sett bort ifra støyreduksjon på den første)

 

Har du tenkt på å ha radio? A829 har ikke, men S739 har...

Lenke til kommentar

Har problemer med å overføre filer til A828. Den klager på at det ikke er nok plass, selv om jeg har slettet filer. Selv etter å ha slettet en podcast eller 2 som utgjør 50mb, klager den fremdeles over at det ikke er plass til 3 sanger.. Noen som har peil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...