Treize Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei jeg har nå hatt min s610 ganske lenge og er fornøyd med spilleren. Jeg hører veldig mye på musikk fra spilleren og kobler den selv opp noen data høytalere jeg har hjemme. Batteriet blir fort tom. å spille med lade/overføringskabelen på funket ikke. Jeg har også vært på leting etter noen dedikerte høytalersystemer til sony(en) som Ipod har. Men det var lite å finne. det jeg virkelig ønsker er om det fins sony spillere der du kan spille med ladekabelen i slik jeg slipper å lade hver andre dag... noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://www.pixmania.com/no/no/628092/art/s...p;CodePromo=oui Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Okay, jeg ender mest sannsynlig på en A816, siden jeg helst trenger en spiller til imorgen. Er dette et godt valg, kontra f.eks. x-fi? Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dimitrij: Jeg gikk ifra Creative Zen til Sony A828 og angrer ikke. Jeg kommer ikke til å røre Creative i fremtiden Den hang seg og klikket hele tiden (gikk 1 uke før første gangen), mens sonyen ikke har hunget eller skapt seg en eneste gang siden jeg fikk den for 3-4 måneder... En annen ting. Kjøpte i utgangspunktet Creative fordi den skulle støtte AAC filer. Det viste seg å være en sannhet med modifikasjoner... Den spiller ikke alle subcodeker av AAC og mye tull med overføringen til spilleren osv. På sony'en har dette aldri vært et problem. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Høres bra ut! Jeg regner med A818 ikke er så forskjellig fra A828. Det er vel bluetooth og større skjerm som er de store forandringene, og jeg trenger ingen av delene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bare velg modellen med 16 gb, ellers vil du angre. Forøvrig er jeg svært fornøyd med min 829. Stor forbedring på de fleste felt fra iPod. Spesielt browsinga mens man spiller sanger. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 A810 serien(eneste jeg finner i butikken her i trondheim) har max 8 gb tror jeg, så blir enten den eller 4gb. Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bare velg modellen med 16 gb, ellers vil du angre. Forøvrig er jeg svært fornøyd med min 829. Stor forbedring på de fleste felt fra iPod. Spesielt browsinga mens man spiller sanger. Er enig med Atald. Jeg hadde 16GB med creative, men måtte nøye meg med 8GB på sonyen pga pris. Hadde vært greit med litt mer rom for lydbøker og podcasts osv i tillegg til musikken... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei, jeg har hatt problemer med å legge over filmer over på min Sony NWZ-A828KB, jeg har prøvd diverse formater, men ingenting funker. Jeg har prøvd Sony Media Manager for WALKMAN, men det kommer bare opp en rød sirkel med skrå strek over, på alle filmene. Er det noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Trenger jeg et annet program eller noe? Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du må konvertere filmene ved hjelp av feks Daniusoft. (Betalprog. kan kjøpes i en bukt på den mørke siden av verdensveven. ) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du må konvertere filmene ved hjelp av feks Daniusoft. (Betalprog. kan kjøpes i en bukt på den mørke siden av verdensveven. ) Finnes det ingen gratis-måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du må konvertere filmene ved hjelp av feks Daniusoft. (Betalprog. kan kjøpes i en bukt på den mørke siden av verdensveven. ) Finnes det ingen gratis-måte? Jo hubdrevis, eks super med ipod format på 320x240 piksler vredt Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Har selv brukt et gratis program til å konvertere blant annet flv filer ifra youtube til "ipod classic" format Det er ikke noe poeng å betale for noe som det flyter over av som freeware på nettet. Dessverre er jeg på en nyformatert laptop, så jeg husker ikke navnet på det programmet jeg bruker, men skal se om jeg kommer på det.. Endret 20. desember 2008 av ikodn Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kjøpte A816 i dag (Ble 4gb siden jeg er fattig) og er storfornøyd! Proppene er gode, noe annet hadde jeg egentlig ikke regnet med. Men liker også brukergjensnittet og menyene veldig godt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du må konvertere filmene ved hjelp av feks Daniusoft. (Betalprog. kan kjøpes i en bukt på den mørke siden av verdensveven. ) Finnes det ingen gratis-måte? Jo hubdrevis, eks super med ipod format på 320x240 piksler vredt Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 http://letmegooglethatforyou.com/?q=super Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Takk, men kan du gi meg en direkte link til der du lastet det ned fra, det er så utrolig mange forskjellige muligheter Endret 21. desember 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Klarer du ikke finne fram med den der, burde du ikke ha PC Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Takk, men kan du gi meg en direkte link til der du lastet det ned fra, det er så utrolig mange forskjellige muligheter Kom ikke på hva programmet jeg bruker heter, men du kan teste noen av de første linkene som kommer opp her. http://www.google.no/search?q=free+video+c...lient=firefox-a Evnt google: free video converter Hvorvidt det er noe spyware, virus eller begrensninger i disse programmene har jeg ikke noe peil på, så du får nesten installere og teste ut. ipod classic formatet, dvs MP4 m 320x240 formatet er det du trenger for å vise på spilleren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå