Klodrik Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har et problem med å få summert en ubunden tekstboks som regner ut et tall ved hjelp av en formel. Hvordan skal man få Access til å summere denne? Last ned denne eksempeldatabasen. Hvilken formel skal jeg bruke i feltet "sum av utregnet pris" i bunnteksen av delskemet? Var problemstilinga forståelig? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Linken funker ikke. Har nettopp lært meg noe slikt selv. Hvis du linker tilø databasen en gang til kan jeg ta en titt på den Edit: formelen i bunnteksten til delskjemaet blir muligens slik: =Sum([navn-på-felt-som-skal-summeres]) Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 FTP'en er nede for tiden. Beklager Jeg vet ikke hvorfor. Jeg håper at den kommer opp igjen om ikke lenge Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Nå er FTP'en oppe igjen. Det tok litt tid, men databasen kan iallfall hentes nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå