C-Style Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikke for å klage, men jeg ser at PC-spill delen av forumet flommer over av Warhammer poster for tiden. Lurte derfor på om dere kunne få opprettet et subforum i "Spillforum - For de mest omdiskuterte" som omhandler Warhammer? Jeg synes hvertfall det begynner å bli for mange her inne, men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er alltid slik i starten av et nysluppet storspill. WAR har 6 emner i PC-delen på forsiden, og Spore har 4 nå, i starten hadde Spore enda flere, men som tiden går så synker antal tråder og populariteten på forumet. Jeg syns da ikke at det trengs å opprettes et eget forum for WAR grunnet dette. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Flyttes til Tilbakemeldinger-seksjonen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det finnes allerede en tråd om dette hvor administrator for Gamer.no og Spill-delen av forumet har deltatt: www.diskusjon.no/index.php?showtopic=988535 Denne tråden stenges da den er redundant. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg